COSMOTE INSURANCE: Online πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών

COSMOTE INSURANCE: Online πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών

Δύο χρόνια τώρα, το COSMOTE Insurance, η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών του Ομίλου ΟΤΕ, παρέχει μια ολοκληρωμένη ασφαλιστική πρόταση για το αυτοκίνητο, τη μοτοσυκλέτα, την κατοικία, το σκάφος και την πρωτοβάθμια υγεία. Απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές ανεξαρτήτως τηλεπικοινωνιακού παρόχου και χάρη στις ψηφιακές λύσεις που προσφέρει, κατάφερε σταδιακά να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, αλλά και να ανταποκριθεί γρήγορα και με ευελιξία στις ανάγκες των πελατών του κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Άλλωστε, στη ψηφιακή εποχή που ζούμε, η υιοθέτηση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων κρίνεται απαραίτητη περισσότερο από ποτέ, όχι μόνο στον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά στην κοινωνία μας γενικότερα.

Με το COSMOTE Insurance ο καταναλωτής, έχοντας πλήρη εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς μπορεί να βρει online τις παροχές που επιθυμεί για την ασφάλιση του οχήματος, της κατοικίας, του σκάφους και της πρωτοβάθμιας υγείας από κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες, να συγκρίνει ασφαλιστικά προγράμματα και να επιλέξει αυτό που ταιριάζει στις δικές του ανάγκες. Κι όλα αυτά με τη σιγουριά της εγγύησης χαμηλότερης τιμής στις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές που έχει εξασφαλίσει το COSMOTE Insurance. Μπορεί ακόμα να προσθέσει ή να αφαιρέσει καλύψεις και να τροποποιήσει τη διάρκεια ασφάλισης. Ανάλογα με τα χαρακτηριστικά, που καταχωρεί ο ίδιος στην πλατφόρμα, το COSMOTE Insurance του προτείνει καλύψεις που ταιριάζουν στο δικό του προφίλ ώστε η αγοραστική απόφαση να λαμβάνεται και με ποιοτικά κριτήρια. Έτσι διαμορφώνει ο ίδιος το ασφαλιστήριό του, το οποίο λαμβάνει μέσα σε λίγα λεπτά στο email του. Παράλληλα, εάν το επιθυμεί, έχει εξυπηρέτηση & καθοδήγηση από πιστοποιημένους και έμπειρους συμβούλους ασφαλίσεων 24 ώρες 7 ημέρες την εβδομάδα, που μπορούν να λύσουν κάθε απορία τηλεφωνικά ή online, σε όλα τα στάδια πριν και μετά την ασφάλιση.

To COSMOTE Insurance συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες από την εγχώρια και διεθνή αγορά, όπως: Interamerican (και προγράμματα Anytime), Εθνική Ασφαλιστική, Eurolife, Ergo, Alllianz, AXA, Ιντερσαλόνικα, Interlife, Ατλαντική Ένωση, Mondial Assistance, Apeiron και CNP ΖΩΗΣ.

Η ασφάλιση αυτοκινήτου αναμενόμενα αποδεικνύεται η δημοφιλέστερη υπηρεσία της πλατφόρμας, με τους περισσότερους ασφαλισμένους να επιλέγουν το βασικό πακέτο που συνήθως αντιστοιχεί στην υποχρεωτική από το Νόμο κάλυψη Αστικής Ευθύνης. Ακολουθούν η ασφάλιση κατοικίας και πρωτοβάθμιας υγείας. Το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών του COSMOTE Insurance προέρχεται από νεότερα ηλικιακά στρώματα, δηλαδή τους Μillenials και την Generation X, που είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο και στρέφονται σ’ αυτό αναζητώντας καλύτερες τιμές, ταχύτητα, ευκολία και διαφάνεια στην αγοραστική διαδικασία. Και όλα αυτά paperless. Ως προς τη γεωγραφική κατανομή παρατηρείται μια υπεροχή των μεγάλων αστικών κέντρων, ενώ οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το smartphone τους για να σερφάρουν στην πλατφόρμα, αλλά και για να αγοράσουν το συμβόλαιό τους.

Η τεχνολογία ισχυρός σύμμαχος για τις ασφαλιστικές εταιρείες

Είναι αρκετά όμως αυτά τα πλεονεκτήματα για να κάνουν μια υπηρεσία να ξεχωρίζει και μάλιστα σε μια τόσο απαιτητική αγορά, όπως η ασφαλιστική; Στην COVID-19 εποχή, η ανάγκη για αξιοποίηση της τεχνολογίας και όλων των διαθέσιμων ψηφιακών εργαλείων είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Η επίδραση της πανδημίας λόγω κορωνοϊού, όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά παγκοσμίως, είναι μεγάλη, με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι η ασφαλιστική δαπάνη θα είναι πτωτική. Ωστόσο, το γεγονός ότι όλο και περισσότερος κόσμος αναγνώρισε τη χρησιμότητα των ψηφιακών μέσων και τα αξιοποίησε προκειμένου να διευκολύνει την καθημερινότητά του, είναι αναμφίβολα ένα από τα θετικά της ιδιαίτερης αυτής συνθήκης. Αξιοποιώντας, λοιπόν, την τεχνολογία προς όφελος των πελατών του, το cosmoteinsurance.gr κινήθηκε γρήγορα και κατάφερε όχι μόνο να προσφέρει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του, αλλά και να αυξήσει τις πωλήσεις του.

Είναι σαφές πλέον ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να μειώσει το λειτουργικό κόστος, να αυξήσει την παραγωγικότητα και να διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία μιας εταιρείας. Παράλληλα, τα online κανάλια προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων είναι απαραίτητα, γιατί αυξάνουν τις διαθέσιμες επιλογές και αποτελούν αντίβαρο σε περιόδους μείωσης της ζήτησης. Σε αυτή τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα, όπου όλα γίνονται ταχύτερα, αποδοτικότερα και φθηνότερα, οι ασφαλιστικές εταιρείες, άλλες σε μικρότερο βαθμό και άλλες σε μεγαλύτερο, αναμένεται να ακολουθήσουν τις τεχνολογικές εξελίξεις.