Ο Ίλον Μασκ «σκότωσε» δύο νέα εργαλεία που παρουσίασε την Τετάρτη για την εξακρίβωση στοιχείων των χρηστών του Twitter μέσα σε λίγες ώρες μετά την παρουσίαση τους, σε μία πρόχειρη και κακά οργανωμένη εκκίνηση της καμπάνιας του να αλλάξει την εικόνα της πλατφόρμας.
«Μόλις το σκότωσα» έγραψε στο Twitter ο Μασκ λίγες ώρες αφού είχε τοποθετήσει ένα νέο tag στους κυβερνητικούς λογαριασμούς καθώς και στις μεγάλες εταιρείες και μεγάλα μέσα ενημέρωσης. «Παρακαλώ να σημειώσετε ότι το Twitter θα κάνει πολλά ανόητα πράγματα τους ερχόμενους μήνες. Θα κρατήσουμε ό,τι λειτουργεί και θα αλλάξουμε ότι δεν λειτουργεί», έγραψε χαρακτηριστικά.
Please note that Twitter will do lots of dumb things in coming months.
— Elon Musk (@elonmusk) November 9, 2022
We will keep what works & change what doesn’t.
Αυτοί οι πειραματισμοί δεν φαίνεται να είναι και πολύ ενθαρρυντικοί για τους διαφημιστές που είναι ήδη ανήσυχοι για την κατεύθυνση που έχει πάρει η πλατφόρμα, η οποία έχει ήδη μειωμένα διαφημιστικά έσοδα.
Το προβληματικό λανσάρισμα των εργαλείων επιβεβαίωσης ήρθε πριν από την πολυαναμενόμενη εισαγωγή ενός ανανεωμένου μοντέλου συνδρομής στο οποίο το διάσημο μπλε σημάδι επιλογής του ιστότοπου θα διατίθεται με χρέωση 7,99 $, αν και ο Μασκ είπε επίσης ότι η τιμή θα προσαρμοστεί ανά χώρα.
Το μπλε «τικ» που αποτελεί σημάδι της αυθεντικότητας ενός λογαριασμού δεν είναι σίγουρο ότι θα αποτελέσει κάτι για το οποίο θα δεχθούν να πληρώσουν δημόσια πρόσωπα ή μέσα ενημέρωσης. Η επίσημη γκρι ετικέτα θεωρήθηκε από τους παρατηρητές ως λύση για την επίλυση αυτού του προβλήματος.
Το λανσάρισμα της νέας επίσημης ετικέτας ξεκίνησε την Τετάρτη σε λογαριασμούς εταιρειών όπως η Apple ή η BMW και δημόσιες όπως ο Λευκός Οίκος και μεγάλα μέσα ενημέρωσης.
Αλλά μόνο λίγες ώρες αργότερα, για πολλούς από αυτούς είχε φύγει.
Λογαριασμοί που ανήκαν στο Agence France-Presse, το BBC News, τον Πάπα Φραγκίσκο ή τον αμφιλεγόμενο ράπερ Kanye West που είχε λάβει το "επίσημο" σήμα, είδαν την αναφορά να εξαφανίζεται.