Να ταράξουν τα νερά του εμπορίου ειδών ένδυσης και σπιτιών ήρθαν οι Πολωνοί της Pepco με ένα πλάνο ανάπτυξης 10 καταστημάτων έως το τέλος του έτους, που στο σύνολό του εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 100 σημεία πώλησης με παρουσία σε εμπορικά κέντρα, πάρκα, υπερμάρκετ αλλά και εμπορικούς δρόμους.
Αυτό ανέφεραν χθες η επικεφαλής Νότιας Ευρώπης της Pepco, κα Άνκα Ραντού και ο υπεύθυνος ανάπτυξης Ρουμανίας, Βουλγαρίας και Ελλάδας κ. Μπογκντάν Γκριγκορίου κατά την παρουσίαση του πρώτου καταστήματος που λειτουργεί στο Retail Park στην Πειραιώς της Trade Estates του Ομίλου Fourlis.
Το κατάστημα ανοίγει τις πύλες του για το κοινό αύριο, ενώ λίγες μέρες αργότερα αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία και το κατάστημα της αλυσίδας στην Πέτρου Ράλλη γειτνιάζοντας με ένα απ’ τα υπερμάρκετ του Ομίλου Σκλαβενίτης.
Η Pepco αποτελεί Πολωνική αλυσίδα που αναπτύσσεται ραγδαία σε όλη την Ευρώπη με έμφαση την ένδυση αλλά και τα είδη για το σπίτι σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές.
Το πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας αν και αρχικά περιλαμβάνει 10 καταστήματα στο άμεσο μέλλον, αναμένεται στην πλήρη αναπτυξή του να περιλαμβάνει καταστήματα τριψήφιου αριθμού με βάση την εμπειρία της διείσδυσης τους σε Ρουμανία όπου λειτουργούν πάνω από 400 καταστήματα και στη Βουλγαρία όπου διαθέτει πάνω από 100 καταστήματα.
Η στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας, όπως ανέφερε η κυρία Ραντού, έφερε τον όμιλο Pepco μέσα σε λίγα χρόνια να αριθμεί σχεδόν 3000 καταστήματα σε ολόκληρη την Ευρώπη και πλέον απασχολεί 24.000 εργαζόμενους σε 17 ευρωπαϊκές χώρες και Ebitda στα 457 εκατ. ευρώ για το 2021.Για την Ελλάδα η Pepco σχεδιάζει την πρόσληψη περισσότερων από 150 εργαζομένων.
«Στόχος του Ομίλου είναι να γίνουμε το μεγαλύτερο, το καλύτερο, το φθηνότερο και το πλέον δημοφιλές discount brand για την ένδυση και τα οικιακά είδη στην Ευρώπη και αποστολή μας να παρέχουμε στους πελάτες μας την πλέον εύκολη πρόσβαση στα προϊόντα που χρειάζονται και έχουν ανάγκη, ώστε να ντύσουν τις οικογένειες τους, να διακοσμήσουν τα σπίτια τους και να μπορούν να ανταποκριθούν στην εύρυθμη λειτουργία του νοικοκυριού τους με τις χαμηλότερες τιμές», σημείωσε η ίδια.
Απ’ τα προβλεπόμενα δέκα καταστήματα κατά το επόμενο τρίμηνο, σύμφωνα με τον κ. Γκριγκορίου έχουν ήδη υπογραφεί συμφωνίες για τα επτά και μετά το κατάστημα στην Πέτρου Ράλλη, έπεται στη Λάρισα εντός του Fashion City, ένα στο Ίλιον, και δύο στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τον κ. Γκριγκορίου η έναρξη των δραστηριοτήτων της Pepco στην Ελλάδα μπορεί να συμπίπτει με μία δύσκολη οικονομική συγκυρία, εν τούτοις ο ίδιος εκτιμά ότι αυτό μπορεί τελικά να ευνοήσει την αλυσίδα. Κι αυτό διότι είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική στο θέμα τιμής σε συνάρτηση με την ποιότητα.
Το λανσάρισμα, αποτελεί μέρος του κερδοφόρου προγράμματος επέκτασης καταστημάτων της εταιρείας, με την Ελλάδα να γίνεται η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco και η 19η περιοχή για τη μητρική εταιρεία, τον Όμιλο PEPCO, στον οποίο ανήκει η αλυσίδα Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο και το Brand Dealz στην Πολωνία και την Ιρλανδία.
Σήμερα λειτουργούν περίπου 3.000 καταστήματα Pepco που εκτείνονται από την Εσθονία στο βόρειο τμήμα της Ευρώπης, έως την Ιταλία στο νότο, και από την Ισπανία στα δυτικά έως τη Βουλγαρία στα ανατολικά. Η προγραμματισμένη επέκταση στην Ελλάδα ακολουθεί το επιτυχημένο άνοιγμα του πρώτου καταστήματος της Pepco στη Γερμανία τον Απρίλιο, με την επόμενη χώρα να είναι η Πορτογαλία, την Άνοιξη του 2023.
Η Pepco προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες. Τα ρούχα και τα υποδήματα αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος της αλυσίδας, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση του σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια. Πέρα από τα προϊόντα που πωλούνται ως μέρος του σταθερού εμπορεύματος, η αλυσίδα προσφέρει επίσης ειδικές περιορισμένες συλλογές, προϊόντα με ειδική άδεια χρήσης, π.χ. Disney, Warner Bros, Universal και εποχιακές προσφορές, όπως για παράδειγμα, σχολικά ή χριστουγεννιάτικα είδη.