Η Netflix εγκαινιάζει συνδρομητικό πρόγραμμα με διαφημίσεις στα 7 δολάρια το μήνα, ξεκινώντας από τις 3 Νοεμβρίου, στην προσπάθειά της να προσελκύσει νέους συνδρομητές μετά την απώλεια πελατών που εμφάνισε κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Το κόστος των 6,99 $ για το πρόγραμμα "Basic with Ads" είναι κατά 3 $ φθηνότερο από το βασικό πακέτο του Nerflix χωρίς διαφημίσεις. Η νέα επιλογή θα είναι διαθέσιμη σε 12 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, της Βρετανίας, της Βραζιλίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιαπωνίας και της Κορέας, ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση.
Οι συνδρομητές του προγράμματος θα βλέπουν περίπου τέσσερα έως πέντε λεπτά διαφήμισης ανά ώρα,σύμφωνα με το Netflix. Ένας «περιορισμένος αριθμός» ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών δεν θα είναι διαθέσιμος λόγω περιορισμών αδειοδότησης, «τους οποίους επεξεργαζόμαστε», σημείωσε.
Τα στελέχη του Netflix ήταν σθεναρά αντίθετα με την προσθήκη διαφημίσεων στην υπηρεσία τους εδώ και χρόνια. Άλλαξαν στάση τον Απρίλιο, όταν η εταιρεία κατέπληξε τη Wall Street χάνοντας συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο και προβλέποντας πρόσθετες απώλειες.
Άλλες υπηρεσίες streamjing, συμπεριλαμβανομένων των Hulu, Disney+ και HBO Max, έχουν φθηνότερες επιλογές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις ή θα τις προσφέρουν σύντομα.