Ο κορυφαίος όμιλος πολυτελείας LVMH ανακοίνωσε σήμερα ότι οι πωλήσεις και τα καθαρά κέρδη του έφτασαν σε νέα ύψη πέρυσι, χάρη στην ισχυρή ζήτηση στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 79 δισ. ευρώ (86 δισ. δολάρια) και τα καθαρά κέρδη σε 14 δισ. ευρώ για το 2022 - και τα δύο νέα ρεκόρ για τον όμιλο, στα εμπορικά σήματα του οποίου περιλαμβάνονται οι Bulgari, Givenchy, Louis Vuitton και TAG Heuer.
«Η Ευρώπη, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ιαπωνία σημείωσαν μεγάλη άνοδο, επωφελούμενες από την ισχυρή ζήτηση των τοπικών πελατών και την ανάκαμψη των διεθνών ταξιδιών. Η Ασία ήταν σταθερή κατά τη διάρκεια του έτους λόγω των εξελίξεων της υγειονομικής κατάστασης στην Κίνα», ανέφερε η LVMH σε ανακοίνωσή της.
"Με τον Ιανουάριο να έχει ξεκινήσει καλά και παρά το αβέβαιο γεωπολιτικό και οικονομικό περιβάλλον, η LVMH είναι βέβαιη για την ικανότητά της να συνεχίσει την ανάπτυξη που παρατηρήθηκε το 2022".
Επικεφαλής της LVMH είναι ο Γάλλος δισεκατομμυριούχος Μπερνάρ Αρνό, ο οποίος ξεπέρασε τον Ίλον Μάσκ, επικεφαλής της Tesla και του Twitter, ως ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο στα τέλη του περασμένου έτους.
Ο κατασκευαστής σαμπάνιας, τσαντών, κοσμημάτων και άλλων ειδών πολυτελείας είναι η μεγαλύτερης αξίας εταιρεία της Ευρώπης, με κεφαλαιοποίηση που εκτινάχθηκε στα 400 δισεκατομμύρια ευρώ (430 δισεκατομμύρια δολάρια) την περασμένη εβδομάδα.
Ο 73χρονος Αρνό αναδιοργάνωσε την ηγεσία της εταιρείας τους τελευταίους μήνες, διορίζοντας τα παιδιά του σε κορυφαίες θέσεις εργασίας, καθώς η οικογένεια σφίγγει τον έλεγχό της στην LVMH, έναν όμιλο που γεννήθηκε το 1987 από τη συγχώνευση του κατασκευαστή βαλιτσών Louis Vuitton και του ομίλου κρασιών και αλκοολούχων ποτών Moet Hennessy.