Η Koolmetrix λανσάρει υπηρεσία  Dynamic Product Sorting

Η Koolmetrix λανσάρει υπηρεσία Dynamic Product Sorting

Η Koolmetrix παρουσιάζει τη νέα της υπηρεσία, το Dynamic Product Sorting, το οποίο, όπως επισημαίνει, αναβαθμίζει τα listing pages των e-shops και επιταχύνει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Ο προηγμένος αλγόριθμος της Koolmetrix αντλεί τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από πολλές πηγές, συμπεριλαμβανομένων των Google Analytics, Google Ads, Google Merchant Center και αναλύσεων που βασίζονται στην αγορά. Με τη συνεχή ανανέωση των προϊόντων, ο αλγόριθμός διατηρεί το sorting των προϊόντων ενημερωμένο και βελτιστοποιημένο ανά μια ώρα.

Η βελτιστοποίηση του sorting στις σελίδες των e-shops οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων, με την επίδειξη προϊόντων με μεγαλύτερη πιθανότητα πώλησης. Επίσης, είναι εφικτή και η διασύνδεση με το EPR της κάθε επιχείρησης, ώστε να αντλεί δεδομένα για την απόδοση των προϊόντων και από αγορές που πραγματοποιούνται στα φυσικά τους καταστήματα. Ο Νικόλαος Κωστρόγλου, Managing Partner, Koolmetrix, δήλωσε: «Στην Koolmetrix, προσφέρουμε την κορυφαία τεχνολογία για να αξιοποιήσετε πλήρως τα δεδομένα σας και να αυξήσετε την απόδοση των listing pages. Με το Dynamic Product Sorting, οι επιχειρήσεις μπορούν να απολαμβάνουν ένα πλεονέκτημα στην αγορά και να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους με βάση την ακρίβεια και την επικαιρότητα των δεδομένων».

Το Υπερταμείο σε spec παροχής  υπηρεσιών επικοινωνίας

Η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας AE (Υπερταμείο) ενδιαφέρεται να προσλάβει Σύμβουλο Δημοσίων Σχέσεων (εταιρεία ή ένωση εταιρειών) για τον σχεδιασμό και την ολοκληρωμένη υλοποίηση του προγράμματος Δημοσίων & Εταιρικών Σχέσεών της. Ο Σύμβουλος αναμένεται να συνδράμει την εταιρεία ως τα ακόλουθα: Συνεχής παρακολούθηση και επικαιροποίηση των επικοινωνιακών αναγκών και στόχων της εταιρείας, σε συνεργασία με τη διοίκησή της, Δημιουργία πλάνου ενεργειών σε ετήσια βάση με προτάσεις για συμμετοχή σε εκδηλώσεις, συνέδρια καθώς και συνεντεύξεις /δηλώσεις σε ψηφιακό και έντυπο Τύπο, Media Relations, Υποστήριξη στη διοργάνωση συναντήσεων για ενημέρωση κοινού, Υποστήριξη της στρατηγικής Social Media, Προτάσεις επικοινωνιακής στρατηγικής για τον τομέα της βιωσιμότητας, Παρακολούθηση της εκτέλεσης του παραπάνω πλάνου και ανάληψη διορθωτικών κινήσεων, Διαχείριση έκτακτων αναγκών επικοινωνίας κ.λπ. Ο μέγιστος ετήσιος προϋπολογισμός για την παροχή των παραπάνω υπηρεσιών επικοινωνίας ανέρχεται σε 60.000 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Οι προσφορές των ενδιαφερομένων πρέπει να υποβληθούν το αργότερο έως τη Δευτέρα 3 Ιουλίου