Τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά την ημέρα, την ώρα και τον τρόπο εξυπηρέτησής τους με τις δημοτικές υπηρεσίες, δίνει σε δημότες και μόνιμους κατοίκους έξι Δήμων η ηλεκτρονική πλατφόρμα myDimos.Live.gov.gr.
Στους ενταγμένους, πιλοτικά, Δήμους Χανίων και Καβάλας προστέθηκαν οι Δήμοι Χίου, Ζωγράφου, Ευόσμου - Κορδελιού και Μεταμόρφωσης Αττικής.
Ειδικότερα, μέσα από την πλατφόρμα οι πολίτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για μια σειρά από υπηρεσίες κάθε Δήμου:
- είτε με φυσική παρουσία,
- είτε με τηλεφωνική επικοινωνία
- είτε με βιντεοκλήση
Ενδεικτικά, μέσω του myDimos.Live.gov.gr ο δημότης μπορεί:
- να αιτείται την έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, αδειοδοτήσεων, συμβουλευτική υποστήριξης γυναικών και
- να κλείνει ραντεβού με διάφορες δομές του Δήμου του όπως Κέντρα Κοινότητας, Τμήμα Περιουσίας, Δημοτική Αστυνομία, Ληξιαρχείο, Υπηρεσίες Δόμησης, τμήματα που σχετίζονται με την Προστασία και την Προαγωγή της Δημόσιας Υγείας, το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής, την πολιτική προστασία, τον Αθλητισμό και τον Πολιτισμό.
Ειδικά για περιπτώσεις εξυπηρέτησης με βιντεοκλήση, το myDimos.Live.gov.gr παρέχει τη δυνατότητα:
- προγραμματισμού ραντεβού για λογαριασμό τρίτου προσώπου, σε περίπτωση που ο άμεσα ενδιαφερόμενος δεν διαθέτει κωδικούς Taxisnet ή ψηφιακές δεξιότητες
- πρόσκλησης τρίτου προσώπου (νομικού συμβούλου, λογιστή, μηχανικού) που θα διευκολύνει τη συνομιλία μεταξύ του συναλλασσόμενου και του υπαλλήλου
- διαμοιρασμού της οθόνης και προβολή του απαραίτητου υλικού για την ταυτόχρονη επισκόπηση από παρευρισκόμενους με στόχο την αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση της διαδικασίας και
- παραμετροποίησης της υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία, με την ταυτόχρονη παρουσία μεταφραστή της νοηματικής γλώσσας καθώς και την εξυπηρέτηση άλλων ευπαθών ομάδων.
Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε στο myDimos.Live.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών».