Με μια διαφορετική καμπάνια φέτος ο Οργανισμός Κατά των Ναρκωτικών επιχείρησε να αναδείξει τις διαθέσιμες και καινοτόμες υπηρεσίες του που καθημερινά παρέχονται στους εξαρτημένους συμπολίτες μας με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά των ναρκωτικών.
H ομάδα του οργανισμού δημιούργησε στοχευμένα μηνύματα με στόχο την ανάδειξη του έργου που καθημερινά γίνεται ειδικά προς το νεανικό κοινό, αλλά και την ευρύτερη κοινότητα συνολικά.
Σε στάσεις λεωφορείων, σε στάσεις του μετρό αλλά και στο διαδίκτυο θα συναντήσει κανείς εικόνες με τους 9 εφήβους ηθοποιούς της σειράς «Κάνε ότι κοιμάσαι», που προβάλλεται από την ΕΡΤ με πολύ μεγάλη επιτυχία αυτή τη χρονιά οι οποίοι προσφέρθηκαν αφιλοκερδώς να βοηθήσουν το έργο του οργανισμού. Το νεανικό cast στη σειρά υποδύεται μαθητές Λυκείου που διαπραγματεύονται διάφορες θεματικές και προβληματίζουν τους νέους. Μια από αυτές είναι και τα Ναρκωτικά και πόσο εύκολα κάποιος μπορεί να παρασυρθεί στον σκοτεινό αυτό κόσμο.
«Που ψάχνει κάποιος όταν έχει θέμα με τις εξαρτήσεις; -Ψάξε στο internet!!! Κάτι θα βρεις». «STEKI46. Χώρος Εποπτευόμενης Χρήσης. -Έλα ρε;! Shooting room στην Ελλάδα!», είναι μόνο μερικές από τις φράσεις που θα παρατηρήσει κανείς οι οποίες καταλήγουν στην προτροπή να μην ψάχνει κανείς στην τύχη δεξιά και αριστερά, αλλά να κάνει click στο ΟΚΑΝΑ.gr για να βρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για την αντιμετώπιση των ναρκωτικών και των εξαρτήσεων. Μάλιστα, υπήρχε και σχετικό QR code σε όλες τα υλικά επικοινωνίας για άμεση πρόσβαση στη σχετική σελίδα πληροφοριών του ΟΚΑΝΑ.
Συμμετείχαν (αλφαβητικά) ο Χρήστος Διαμαντούδης, η Βίκυ Μαϊδάνογλου, η Γεωργία Μεσαρίτη, ο Ανανίας Μητσιόπουλος, ο Βασίλης Ντάρμας, η Έλενα Ντέντα, η Καλλιόπη Πετροπούλου, ο Αλέξανδρος Piechowiak και ο Χρήστος Στεφανής.
«Για την Παγκόσμια Ημέρα Κατά των Ναρκωτικών φέτος, ο ΟΚΑΝΑ επέλεξε το σύνθημα «Μείνε δυνατός. Μείνε καθαρός. Μη ναρκώνεις τα όνειρά σου», αναδεικνύοντας την προσπάθεια των ανθρώπων που καθημερινά έρχονται αντιμέτωποι με το πρόβλημά της εξάρτησης», σημειώνει στο μήνυμά του ο Πρόεδρος του ΟΚΑΝΑ, Θανάσης Θεοχάρης, προσθέτοντας, μεταξύ άλλων, πως «απώτερος στόχος της καμπάνιας είναι να επικοινωνήσουμε με απλό τρόπο, και ιδίως σε νεανικό κοινό, ένα σύνθετο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η κοινωνία ώστε να γνωρίζουν όλοι τις διαθέσιμες επιλογές όταν το πρόβλημα τους χτυπήσει την πόρτα.
Είναι ένα πρόβλημα, μία χρόνια υποτροπιάζουσα ασθένεια, που μπορεί να τύχει σε όλους μας. Θα πρέπει ως κοινωνία να αντιληφθούμε ότι η αντιμετώπιση της εξάρτησης είναι πολυεπίπεδη και πολύπλευρη. Η δυνατότητα θεραπευτικών επιλογών είναι αυτή που ισχυροποιεί το δικαίωμα των εξαρτημένων ατόμων στην υγεία, στη φροντίδα και στην ίδια τη ζωή. Και γι’ αυτό το λόγο πρέπει να ενημερώνουμε και να ευαισθητοποιούμε τους συμπολίτες μας με κάθε δυνατό τρόπο. Ο ΟΚΑΝΑ έχει πάντοτε ανοιχτή την πόρτα του, υποδεχόμενος τα εξαρτημένα άτομα με σεβασμό, αποδοχή και φροντίδα σε κάθε εξάρτηση, σε κάθε στάδιο αυτής, χωρίς διακρίσεις».