Τρεις άνδρες συνελήφθησαν το πρωί του Σαββάτου 11 Μαρτίου μετά από μεγάλη καταδίωξη των αστυνομικών της Ο.Π.Κ.Ε. της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής στην Αττική Οδό, στο ύψος του Αμαρουσίου.
Οι τρεις δράστες, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, επέβαιναν σε δύο οχήματα και δεν σταμάτησαν όταν οι αστυνομικοί τους έκαναν σήμα για έλεγχο, αντιθέτως, ανέπτυξαν ταχύτητα. Κατά την προσπάθεια διαφυγής τους τα οχήματα κινήθηκαν προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Το ένα αυτοκίνητο εξήλθε από την Αττική Οδό και ακινητοποιήθηκε στην περιοχή της Λυκόβρυσης.
Οι επιβαίνοντες του ακινητοποιημένου οχήματος, εξήλθαν και τράπηκαν σε φυγή πεζή και οι αστυνομικοί κατάφεραν, έπειτα από πεζή καταδίωξη που ακολούθησε, να ακινητοποιήσουν τον 21χρονο, οδηγό του οχήματος, ο οποίος προκειμένου να ματαιώσει τη σύλληψή του αντιστάθηκε σθεναρά, χτυπώντας και τραυματίζοντας έναν από τους αστυνομικούς.
Όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια, μετά από έρευνα, βρέθηκε και κατασχέθηκε μεγάλη ποσότητα καλωδίων με χαλκό, που υπολογίζονται σε 300 κιλά, πλήθος εργαλείων και 2 ζευγάρια γάντια.
Το δεύτερο αυτοκίνητο εντοπίστηκε στην περιοχή των Άνω Λιοσίων και αφού ακινητοποίησαν τους δύο 27χρονους αλλοδαπούς που επέβαιναν, τους οδήγησαν στο Τμήμα Ασφάλειας Αμαρουσίου που είχε οδηγηθεί νωρίτερα και ο 21χρονος.
Όπως προέκυψε από την προανακριτική έρευνα του Τμήματος Ασφαλείας Αμαρουσίου, τα καλώδια είχαν αφαιρεθεί απογευματινές ώρες της Παρασκευής (10/3) και πρωινές ώρες του Σαββάτου από εγκατάσταση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Οι δράστες κατηγορούνται για απείθεια, επικίνδυνη οδήγηση, βία κατά υπαλλήλων και κλοπή κατά συναυτουργία. Οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ συνεχίζεται η έρευνα για τον εντοπισμό ακόμα ενός ατόμου που διέφυγε.
Υπενθυμίζεται ότι σε μεγάλη πληγή έχει μετατραπεί η κλοπή καλωδίων με χαλκό με επικίνδυνες συνέπειες. Εδώ και πολλά χρόνια δρουν κυκλώματα γύρω από κλοπές υλικού στον ΟΣΕ, με σπείρες ρομά να μεταπωλούν το χαλκό σε χυτήρια.
Πρόσφατα, το Liberal έκανε ερώτηση στον υπουργό Επικρατείας, αρμόδιο για θέματα Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργο Γεραπετρίτη, για τον σχεδιασμό για την αποτροπή επικίνδυνων δυσλειτουργιών των σιδηροδρομικών γραμμών λόγω κλοπών και φθορών, με τον κ. Γεραπετρίτη να απαντά ότι το πλαίσιο και οι ποινές για παρακώλυση συγκοινωνιών θα αυστηροποιηθούν.
Διαβάστε ακόμα:
Τ. Θεοφανόπουλος: Follow the money… για τις κλοπές υλικού του ΟΣΕ