Η προεκλογική εκστρατεία του υποψηφίου των Δημοκρατικών για τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ θα δαπανήσει σχεδόν 250 εκατ. δολάρια για διαφημίσεις στην τηλεόραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως την ημέρα των εκλογών, περισσότερα από όσα έχει διαθέσει συνολικά η εκστρατεία του αντιπάλου του από το 2017.
Οι δημοσκοπήσεις που δίνουν προβάδισμα του Μπάιντεν έναντι του Τραμπ έχουν ενισχύσει την αισιοδοξία των υπεύθυνων της εκστρατείας του υποψηφίου των Δημοκρατικών, σε συνδυασμό με τις δωρεές ύψους 282,1 εκατ. δολαρίων που έλαβαν από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, συγκεντρώνοντας για πρώτη φορά περισσότερα χρήματα από τον Τραμπ σε διάστημα ενός τριμήνου.
Σύμφωνα με εταιρείες έρευνας για τα μέσα ενημέρωσης, η εκστρατεία του Ντόναλντ Τραμπ θα δαπανήσει σχεδόν 150 εκατ. δολάρια για τηλεοπτικές διαφημίσεις σε 11 πολιτείες. Οι διαφημιστικές δαπάνες του Μπάιντεν, που περιλαμβάνουν 60 εκατ. δολάρια για ψηφιακές διαφημίσεις, εγγυώνται ότι αυτή η αναμέτρηση θα είναι η πιο πολυέξοδη στην αμερικανική ιστορία, όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters.
Η διευθύντρια της προεκλογικής εκστρατείας του Τζο Μπάιντεν, Τζεν Ο' Μάλεϊ Ντίλον, δήλωσε σε δημοσιογράφους ότι οι διαφημίσεις θα παρουσιάζουν τον Μπάιντεν ως ηγέτη με ενσυναίσθηση, σε αντίθεση με τον αντίπαλό του.
«Αυτές οι εκλογές θα είναι ένα ξεκάθαρο δημοψήφισμα για τον Ντόναλντ Τραμπ και την αποτυχημένη του πολιτική για την Covid-19 αλλά και για την οικονομία», τόνισε.
Οι τρέχουσες διαφημίσεις του Ντόναλντ Τραμπ στρέφονται κατά του αντιπάλου του, τον οποίο παρουσιάζουν ως υποχείριο ριζοσπαστικών ακροαριστερών ακτιβιστών.