Το TikTok πρότεινε σήμερα μια παγκόσμια συνεργασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τον έγκαιρο εντοπισμό και την απομάκρυνση επιβλαβούς περιεχομένου, τη στιγμή που οι εφαρμογές δικτύωσης δέχονται αυστηρή κριτική για ζητήματα που εκτείνονται από την παραπληροφόρηση έως την προστασία ιδιωτικών δεδομένων.
Η εταιρεία, που ανήκει στην κινεζική ByteDance αι βρίσκεται στο επίκεντρο μιας πολιτικής μάχης μεταξύ της Ουάσινγκτον και του Πεκίνου, δήλωσε ότι έχει στείλει επιστολές σε εννέα εταιρείες προτείνοντας μια συμφωνία συνεργασίας για τη διαχείριση περιεχομένου.
Οι προσπάθειες επιθεώρησης περιεχομένου κάθε πλατφόρμας ξεχωριστά μπορούν να ενισχυθούν μέσω μιας επίσημης και συνεργατικής προσέγγισης, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το TikTok, που δεν κατονομάζει τις εταιρείες που έχει καλέσει να συμμετάσχουν, δηλώνει όμως ότι έχει προτείνει μία συνάντηση μεταξύ τους.
Η εφαρμογή σύντομων βίντεο έχει αντιμετωπίσει λιγότερα προβλήματα σχετικά με τη διαχείριση του περιεχομένου σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους, και αρχαιότερους στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ανταγωνιστών του Facebook και Twitter.
Με ξεχωριστή ανακοίνωση, όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters, το TikTok δήλωσε τη Δευτέρα ότι αφαίρεσε πάνω από 104 εκατομμύρια βίντεο από την πλατφόρμα του στο πρώτο εξάμηνο του έτους επειδή παραβίαζαν τους όρους χρήσης.
«Μεταξύ αυτών των βίντεο, το 96,4% αφαιρέθηκαν προτού να υπάρξει αναφορά από χρήστη, και το 90,3% αφαιρέθηκαν χωρίς να τα προλάβει να τα δει κανένας χρήστης» αναφέρει η έκθεση διαφάνειας του TikTok.