Σημαντική μείωση κατέγραψε ο όγκος των παγκόσμιων πωλήσεων του γαλλικού ομίλου PSA κατά την διάρκεια του 2020 λόγω του κορονοϊού, όπως ανακοίνωσε ο όμιλος.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις έπεσαν κατά 28% και πως περιορίστηκαν σε 2,5 εκατομμύρια μονάδες, το 2020. Η PSA ανέφερε επίσης ότι οι πωλήσεις στην Ευρώπη ανέκαμψαν το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους και επέστρεψαν στην ανάπτυξη το τέταρτο τρίμηνο.
«Αυτό το έτος κρίσης ήταν επίσης μια ευκαιρία για την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων, ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να φτάσει τις 100.000 ψηφιακές πωλήσεις στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2021. «Κατά τη διάρκεια του 2020, μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από την κρίση COVID, οι ομάδες μας σε όλο τον κόσμο έδειξαν μαχητικό πνεύμα και συνέχισαν να προσφέρουν καθαρά, ασφαλή και προσιτά μοντέλα στους πελάτες μας, διασφαλίζοντας την ελεύθερη κυκλοφορία τους. Η συμμόρφωση με τους ευρωπαϊκούς στόχους CO2 βασίζεται στην ηθική μας δέσμευση. Πριν ξεκινήσουμε το νέο ταξίδι με την εταιρεια Stellantis, θα ήθελα να συγχαρώ όλες τις ομάδες για αυτά τα επιτεύγματα» είπε ο Κάρλος Ταβάρες, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Groupe PSA.
Σημειώνεται πως, η ηλεκτρική «επίθεση» του ομίλου συνεχίστηκε όλο το χρόνο, με όλες τις μάρκες να προσφέρουν υβριδικά plug-in ή αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Σήμερα, το Groupe PSA προσφέρει στους πελάτες μια επιλογή από 171 ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Μέχρι το τέλος του 2021, η ηλεκτροκίνητη γκάμα του Groupe PSA θα αποτελείται από 23 μοντέλα, με έξι νέα ηλεκτρικά οχήματα που έρχονται κατά τη διάρκεια του έτους, για την κάλυψη των αναγκών όλων των πελατών για την προσωπική τους και επαγγελματική χρήση. Παράλληλα, το Groupe PSA συνέχισε να βελτιώνει σημαντικά την απόδοση CO2 των κινητήρων ICE και οχήματα, αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση.
Το 2020, επτά από τις τελευταία μοντέλα του ομίλου αναγνωρίστηκαν από ειδικούς στην αυτοκινητοβιομηχανία με τρία παγκόσμια βραβεία. Αυτό το έτος κρίσης, ήταν επίσης μια ευκαιρία για την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Με κατά μέσο όρο 4.000 πωλήσεις ανά μήνα κατά τη διάρκεια του δεύτερου μέρους του έτους, ο όμιλος πούλησε 40.000 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων όλων των αυτοκίνητων που πωλήθηκαν σε υπαλλήλους και σε όλα τα Citroën Ami, σε τρεις χώρες της Ευρώπης. Ο στόχος της ομάδας θα φτάσει τις 100.000 ψηφιακές πωλήσεις στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2021. Η Renault ανέφερε πτώση 21% στις ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις της.