Στην Ελλάδα το πρόβλημα των παράνομων μεταναστών εξακολουθεί να είναι αστυνομικής υφής, καθώς δεν έχουν δημιουργηθεί τα κοινωνικά, νομικά, πολιτιστικά και πολιτικά προβλήματα που αναπτύσσονται στις χώρες της Βορείου Ευρώπης.
Ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης, έστειλε επιστολή προχθές προς τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Γιάννη Οικονόμου, ζητώντας τη λήψη άμεσων μέτρων για τους διακινητές λαθρομεταναστών.
Ποιο είναι καινούργιο επικίνδυνο φρούτο που αναδεικνύει η επιστολή; Το γεγονός ότι στην ευρύτερη περιοχή του Ν. Έβρου και ολόκληρης της Θράκης, γίνεται κατ’ εξακολούθηση επικίνδυνη κυκλοφορία οχημάτων από διακινητές μεταναστών. Κυρίως αυτοί εισέρχονται … στο αντίθετο ρεύμα της Εγνατίας οδού, με ιλιγγιώδεις ταχύτητες, για να αποφύγουν την σύλληψη!
Κατά τον δήμαρχο «μέχρι τη στιγμή αυτή προκάλεσαν τον θανάσιμο τραυματισμό δύο συμπολιτών μας και μόλις σήμερα τον τραυματισμό μιας πολύτεκνης οικογένειας (31/7).
Ίσως να είχαν έρθει και εδώ τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι βόρειες ευρωπαϊκές χώρες, εάν οι μετανάστες δεν ένιωθαν προσωρινοί στην Ελλάδα, καθώς την αντιμετωπίζουν ως προσωρινό διαμετακομιστικό σταθμό, μια και το όνειρό τους είναι να φτάσουν στα ελέη της πλούσιας Ευρώπης.
Οι κυβερνήσεις της Σουηδίας και της Δανίας ήδη βρίσκονται συμπιεσμένες: Από τη μία ανάμεσα στις δυτικές αξίες της ελευθερίας έκφρασης, και από την άλλη στις αντιδράσεις των μουσουλμάνων που εισήλθαν στις χώρες τους, όπως και των αντιδράσεων των μουσουλμανικών κρατών.
Προχθές, δυο άντρες έκαψαν αντίτυπο του Κορανίου κατά τη διάρκεια συγκέντρωσης, μπροστά από το κτίριο του κοινοβουλίου στην Στοκχόλμη, πυροδοτώντας με την πράξη τους ένα τεράστιο κύμα οργής στον μουσουλμανικό κόσμο. Την ίδια περίπου ώρα στην πρωτεύουσα της Δανίας διαδηλωτές έκαψαν το αντίτυπο κορανίου έξω από το κτίριο της Σαουδικής Αραβίας.
Είναι σαφώς βαρβαρότητα να προσβάλεις την θρησκεία των άλλων. Αλλά να γίνει η διευκρίνηση. Έχεις το δικαίωμα να το κάνεις. Μόνο οι ανθρώπινες υπάρξεις προσβάλλονται από απάνθρωπες συμπεριφορές. Όχι οι θρησκείες, τα φιλοσοφικά δόγματα και τα πολιτικά συστήματα ιδεών. Το Κοράνιο δεν είναι απλό βιβλίο. Είναι πρόγραμμα θεοκρατικής πολιτικής διεύθυνσης της κοινωνίας.
Εάν σε οποιαδήποτε χώρα του πλανήτη κάποιος έκαιγε το Ευαγγέλιο, στην χριστιανική Δύση θα προκαλούσε μεν ηθική καταδίκη, αλλά όχι έμπρακτες αντιδράσεις και διαδηλώσεις –πέραν ίσως κάποιων περιθωριακών φανατικών θρησκευτικών ομάδων. Και σίγουρα δεν θα έκαναν έκτακτη μάζωξη οι ηγέτες της Δύσης να καταδικάσουν το γεγονός.
Ο μουσουλμανικός κόσμος είναι αλλιώς. Οι υπουργοί Εξωτερικών των κρατών-μελών του Οργανισμού Ισλαμικής Συνεργασίας το εξέλαβαν ως τόσο σημαντικό, που θεώρησαν καλό να συνεδριάσουν σε έκτακτη σύνοδο, προκειμένου να συζητήσουν τις καύσεις κορανίου!
Υπάρχουν νόμοι που απαγορεύουν την ρητορική του μίσους, μέχρι στιγμής, ωστόσο, και παρότι η σουηδική αστυνομία έχει προσπαθήσει να απαγορεύσει πολλές διαδηλώσεις για τις οποίες υπάρχουν υπόνοιες ότι θα υπάρξει καύση αντιτύπου του Κορανίου, τα δικαστήρια επιμένουν να θεωρούν αυτή την τελευταία, ως μία αποδεκτή κριτική.
Τα δικαστήρια υπερασπίζονται την ελευθερία της σκέψης, του λόγου και το δικαίωμα στην ανεξιθρησκία, αλλά οι πολιτικοί υποτάσσονται στις σκοπιμότητες. Ο Δανός υπουργός Εξωτερικών Ράσμουσεν χαρακτήρισε την κατάσταση επικίνδυνη, ενώ ο ομόλογός του Σουηδός, Μπίλστρομ, έστειλε επιστολές κατευνασμού στις 57 χώρες του Οργανισμού Ισλαμικής Συνεργασίας. Σ' αυτές προσπάθησε να τους εξηγήσει το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα του συνέρχεσθαι, καταδικάζοντας παράλληλα τις ισλαμοφοβικές πράξεις (από ρεπορτάζ της Κίττυς Ξενάκη/Νέα).
Στον Σουηδό, βέβαια, μετράει και η εκβιαστική στάση της Τουρκίας για την είσοδο της χώρας στο ΝΑΤΟ, που παρά τη θετική δήλωση Ερντογάν στο Βίλνιους, δεν έχει τελεσφορήσει. Ωστόσο, τα ανωτέρω δείχνουν ότι ο μουσουλμανικός κόσμος επιδρά και κατά το μάλλον ή ήττον, διαμορφώνει τις πολιτικές συμπεριφορές του δυτικού κόσμου, για να μην πούμε ακόμη και τις στάσεις υποταγής, κατά τον Ουελμπέκ.
Από την άτυπη αστυνομία μουσουλμανικών ηθών που αλωνίζει στις δυτικές μεγαλουπόλεις, τα άβατα στην αστυνομία εκεί που κατοικούν μετανάστες, τα ωράρια στις πισίνες μόνο για γυναίκες (γιατί οι μουσουλμάνες δεν μπορούν να βρίσκονται στις πισίνες με ξένους άντρες), κ.α. δείχνει ότι σταδιακά οι μουσουλμάνοι όχι μόνο δεν ενσωματώνονται και δεν αποδέχονται τις αξίες των χωρών υποδοχής, αλλά απαιτούν να τις μεταβάλουν σύμφωνα με τα δικά τους ήθη.
Οι νόμοι και τα δικαστήρια ίσως αντισταθούν στην ποινικοποίηση της όντως απεχθούς καύσης ενός θρησκευτικού βιβλίου (για πόσο;) αλλά οι δυτικές κοινωνίες και το πολιτικό προσωπικό ήδη αποδέχονται την επίδραση του μουσουλμανισμού.
Δεν είναι διαπάλη θρησκειών, είναι διαπάλη πολιτισμών. Ειδικά από τότε που εξέλιπαν οι κοσμικοί Άραβες ηγέτες –που και αυτοί δεν άρεσαν στον στραβισμό τη Δύσης. Ενδεικτικά Νάσερ, Αραφάτ, Καντάφι. Και έκτοτε ο μουσουλμανικός κόσμος περιέπεσε πλήρως στους μουλάδες.