Μία ερώτηση προκαλούσε πανικό στους εσωτερικούς κύκλους των Δημοκρατικών στη Φλόριντα το περασμένο καλοκαίρι καθώς τα ποσοστά αποδοχής του προέδρου Τζο Μπάιντεν μειώνονταν και τα βλέμματα όλων στρέφονταν στον χρονικό ορίζοντα των ενδιάμεσων εκλογών για το Κογκρέσο: Που ήταν η Βαλ Ντέμινγκς;
Για μήνες η αναφερόμενη βουλευτής των Δημοκρατικών που θα βρεθεί απέναντι στον γερουσιαστή των Ρεπουμπλικάνων Μάρκο Ρούμπιο το 2022, φαίνονταν να είχε εξαφανιστεί αποφεύγοντας τον τοπικό Τύπο, αλλά και μικρές προεκλογικές εκδηλώσεις που θεωρούνται τυπικές για τις ενδιάμεσες εκλογές του Κογκρέσου.
Παράλληλα η ίδια απέφευγε τη λάμψη της δημοσιογραφικής κάλυψης των ΜΜΕ παναμερικανικής εμβέλειας στην Ουάσινγκτον.
Τώρα η Ντέμινγκς έχει μία απάντηση για την εξαφάνισή της από το προσκήνιο της επικαιρότητας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες: Πρόκειται για την αποκλειστική προεκλογική εκστρατεία της στο Facebook.
Η εκστρατεία αυτή είχε ως στόχο τη συγκρότηση ενός στρατού υποστηρικτών-δωρητών της με μικρά ποσά σε όλη την αμερικανική επικράτεια στην πορεία της για τη συγκέντρωση του εντυπωσιακού ποσού των 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, στο πιο πρόσφατο τρίμηνο της οικονομικής εκστρατείας των ενδιάμεσων εκλογών.
Πρόκειται για ποσό χρηματικών δωρεών, το οποίο είναι αυξημένο κατά 2,4 εκατομμύρια δολάρια, από το ποσό που δήλωσε ο Ρούμπιο, αλλά και για το μεγαλύτερο ποσό, που έχει συγκεντρωθεί από οποιονδήποτε άλλον διεκδικητή έδρας στη Γερουσία σε παναμερικανικό επίπεδο, μεταξύ του Ιουλίου και του Οκτωβρίου.
Η επίδοση της οικονομικής προεκλογικής εκστρατείας της Ντέμινγκς γέμισε με μία ξαφνική ελπίδα τους δεινοπαθούντες –πολιτικά- Δημοκρατικούς στην πολιτεία της Φλόριντας, που απόλαυσαν την ιδέα μιας υποψήφιας για τη Γερουσία, που έχει στη διάθεσή της έναν ποταμό οικονομικής ρευστότητας.
Παράλληλα, η δυναμική παρουσία της Ντέμινγκς εμπνέει την πολιτική φαντασία των Δημοκρατικών σε ολόκληρη τη χώρα.
Ωστόσο, το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι ο δρόμος προς τη Γερουσία είναι γεμάτος από υποψηφίους των Δημοκρατικών, που έχουν ταλέντο στη συγκέντρωση χρημάτων από διαδικτυακούς δωρητές σε όλη την αμερικανική επικράτεια, καλύπτοντας τις αδυναμίες τους στις εκλογικές τους περιφέρειες.
Για να συγκεντρώσει τις δωρεές ρεκόρ η Ντέμινγκς έπρεπε να κινηθεί διαδικτυακά εκτός της Φλόριντας. Η ίδια, ξόδεψε σχεδόν το 80% των χρημάτων που είχε για ψηφιακές διαφημίσεις, στοχεύοντας εν δυνάμει δωρητές της. Η διαφημιστική καμπάνια της, απευθύνθηκε κυρίως σε γυναίκες μέσης και μεγαλύτερης ηλικίας, που ζουν εκτός της πολιτείας, σύμφωνα με μία ανάλυση της εταιρίας ανάλυσης ψηφιακών δεδομένων των Δημοκρατικών Bully Pulpit Interactive.
Από την είσοδό της, στην προεκλογική κούρσα για τη Γερουσία στις αρχές Ιουνίου, η Ντέμινγκς ξόδεψε 2,8 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στο Facebook, όπως δείχνει η ανάλυση των οικονομικών δεδομένων της προεκλογικής εκστρατείας της. Πρόκειται για ποσό μεγαλύτερο από τη διάθεση σχετικού διαφημιστικού ποσού, από οποιονδήποτε άλλον υποψήφιο στις ΗΠΑ.
Οι δαπάνες της αυτές, την ανέδειξαν στην όγδοη θέση ως προς το μέγεθος διαφημιστικών δαπανών, συνολικά για την αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.