Το καταναλωτικό κλίμα των Γερμανών δείχνει σημάδια ανάκαμψης στις αρχές του έτους, καθώς διαπιστώνεται ελαφριά βελτίωση της αισιοδοξίας, αναφέρει ο όμιλος ερευνών αγοράς GfK στην μηνιαία έκθεσή του που δημοσιεύθηκε σήμερα.
Σύμφωνα με το marketwatch, ο μελλοντικός δείκτης καταναλωτικού κλίματος GfK διαμορφώνεται στις 9,9 μονάδες τον Φεβρουάριο, από μια αναθεωρημένη προς τα πάνω πρόβλεψη για 9,7 μονάδες τον Ιανουάριο. Αρχικά για τον Ιανουάριο υπήρχε πρόβλεψη για 9,6 μονάδες.
Σε έρευνα της The Wall Street Journal οικονομολόγοι είχαν προβλέψει τον δείκτη στις 9,6 μονάδες.
Παράλληλα, τον Ιανουάριο ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών διαμορφώθηκε στις -3,7 μονάδες από -4,4 μονάδες τον Δεκέμβριο, ενώ οι προσδοκίες εισοδήματος αυξήθηκαν στις 44,6 μονάδες τον Ιανουάριο από τις 35 μονάδες του Δεκεμβρίου.
«Οι προσδοκίες για αυξημένο εισόδημα και η αύξηση της αγοραστικής τάσης στις αρχές του έτους έτους θα επιτρέψουν την ανάκαμψη του καταναλωτικού κλίματος» αναφέρεται στην έκθεση της GfK.
Τέλος, στην έκθεση επισημαίνεται πως η θετική εκκίνηση για το καταναλωτικό κλίμα το 2020 επιβεβαιώνει την εκτίμηση ότι η ιδιωτική κατανάλωση θα συνεχίσει να αποτελεί σημαντικό πυλώνα της γερμανικής οικονομίας φέτος.