Ρεκόρ online πωλήσεων στις ΗΠΑ, καθώς οι περισσότεροι Αμερικανοί προτίμησαν την περασμένη εβδομάδα να κάνουν διαδικτυακά τα ψώνια τους με αφορμή τις προσφορές για την Black Friday, παρά να βγουν οι ίδιοι στην αγορά.
Σύμφωνα με προκαταρκτική ανάλυση του RetailNext, οι πωλήσεις στα καταστήματα κατά τη διάρκεια των Ευχαριστιών και της Black Friday μειώθηκαν μεταξύ 4 - 7% σε σύγκριση με πέρυσι.
Μια άλλη έρευνα, της ShopperTrak, έδειξε ότι αγοραστική κίνηση έπεσε μόλις 1%, ποσοστό μικρότερο από αυτό που σημειώθηκε πριν ένα χρόνο, το οποίο ανέρχονταν στο 1,7%.
Κι ενώ η αγοραστική δύναμη στον χώρο των καταστημάτων εξασθενεί, οι πωλήσεις στο διαδίκτυο αυξήθηκαν.
Οι online δαπάνες κατά την Black Friday σημείωσαν άνοδο 24% σε σχέση με το προηγούμενο έτος στα 6,22 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την Adobe Analytics.