- Ξέρουν κάτι που δεν ξέρουμε; Προφανώς. Όπως και στα χρόνια της Τρόικας, οι έχοντες από το εξωτερικό απευθείας ενημέρωση για τα τεκταινόμενα, έχουν πάντα ευκρινέστερη εικόνα για τις εξελίξεις στη χώρα μας. Όπως και να έχει, το ΧΑ πανηγύρισε την διαφαινόμενη αποκλιμάκωση στα ελληνοτουρκικά.
- Κρίσιμη σύσκεψη, υψηλού ενδιαφέροντος, έγινε χθες το απόγευμα για την Intralot. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος Σωκράτης Κόκκαλης κάλεσε έμπιστους ανθρώπους και ανώτατα στελέχη, προκειμένου να τους εκθέσει τα σχέδια και τις διαθέσεις του για την Intralot. Παρεμπιπτόντως, σήμερα πληρώνονται τα κουπόνια των ομολόγων της Intralot, κι όπως έχει αναφέρει στο παρελθόν η στήλη, το ταμείο της εταιρείας έχει ικανή ρευστότητα για να ανταποκριθεί.
- Αύριο Τετάρτη είναι προγραμματισμένη η συνεδρίαση της Fed με την αγορά να αναμένει τους χρησμούς για τη νομισματική πολιτική.
- Κυβερνητικά στελέχη σε εσωτερικές συζητήσεις αναφέρουν όλο και συχνότερα ότι το 2021 θα είναι η χρονιά ανάταξης του τραπεζικού συστήματος. Είναι προφανές ότι με τις τράπεζες εγκλωβισμένες στο κλοιό των προβλημάτων (κόκκινα δάνεια κλπ) δεν υπάρχει δυνατότητα αποτελεσματικής διαχείρισης και απορρόφησης των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης. Στην Κυβέρνηση έχουν πλήρη αντίληψη του προβλήματος και προφανώς σχεδιάζουν τις ενέργειες τους.
- Με την ευκαιρία σημειώστε ότι οι σχέσεις ορισμένων τραπεζιτών με ισχυρά κέντρα εξουσίας δοκιμάζονται ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο.
- Μεθαύριο Πέμπτη ξεκινά, διαδικτυακά φέτος, το 15ο Annual Greek Roadshow που παραδοσιακά διοργάνωνε το ΧΑ στο Λονδίνο. Eχουν δηλώσει συμμετοχή 34 εισηγμένες και 130 αναλυτές και διαχειριστές επενδύσεων.
- Η μεγάλη σημασία που έχει το timing: Ποσό 390 εκατ. για να αγοράσει μόνον τη Vivartia προσέφερε όμιλος τσεχικών συμφερόντων το 2019 αλλά η προσφορά του αγνοήθηκε. Μετά ήρθε η επιδημία του COVID-19 κι όλα άλλαξαν.
- Η Κυβέρνηση για προφανείς οικονομικούς λόγους θέλει να προχωρήσουν δημόσια έργα που είτε οι διαγωνισμοί είναι σε προχωρημένο στάδιο, είτε η κατασκευή τους είχε ξεκινήσει και συναντά εμπόδια. Το σενάριο της επανάληψης των διαδικασιών που συνεπάγεται καθυστέρηση περισσότερο από έναν χρόνο δεν είναι καθόλου ελκυστικό. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργούνται στον κατασκευαστικό κλάδο περιθώρια συμβιβασμών.