-Στα ικανά και επιδέξια χέρια της Rothschild (σχεδόν) κανένα deal δεν μπορεί να πάει στραβά. Μαθαίνουμε λοιπόν πως ο εμβληματικός επενδυτικός οίκος που έχει ξανασυνεργαστεί με την Marfin Investment Group, όπως πχ στην επιτυχημένη πώληση του Υγεία, έχει φέρει ιδιαίτερα καλά λεφτά, κοντά στα 625 εκατ. και για την Vivartia. Και μάλιστα όχι μόνο έχει βοηθήσει ώστε το CVC να ανεβάσει την προσφορά του προς την βασική μέτοχο MIG αλλά και κρατάει ανοιχτή γραμμή με την EMMA Capital που περιμένει να κτυπήσει στο φτερό.
-Πρέπει πάντως κάποιος να αποδώσει τα εύσημα στην CVC και στους ανθρώπους της στη χώρα μας καθώς όχι μόνο έχουν αγοράσει τις συμμετοχές του τούρκου της Dogus (που τον έχουν γονατίσει τα δάνεια σε δολάριο από τις τουρκικές τράπεζες) σε ελληνικές μαρίνες (όπως της Lamda στο Φλοίσβο) και σαρώσει τα ελληνικά νοσοκομεία, αλλά τρέχoυν αυτή τη στιγμή και δύο ακόμα παράλληλες δύσκολες διαπραγματεύσεις στην Ελλάδα: μία για την εξαγορά της Vivartia και μία για την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής. Για να δούμε αν θα τους κάτσουν όλες.
-Και μιας και ο λόγος για την CVC να σας πούμε και τούτο: Πολλά έχουν αλλάξει (κι ας μην φαίνονται) στη γνωστή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Skroutz, από τότε που επένδυσε σε αυτήν η αμερικάνικη CVC Capital Partners και απέκτησε μειοψηφικό πακέτο. Όπως πληροφορούμαστε δε, η εταιρεία από τότε βρίσκεται και σε συνεχή αναζήτηση επενδυτικών ευκαιριών στην αγορά της. Η αρχή έγινε με την EveryPay, όπου απέκτησε το 25% των μετοχών της. Όμως η διοίκηση σύμφωνα με πληροφορίες έχει εντοπίσει και μία ακόμη εταιρεία, την οποία σκοπεύει να εξαγοράσει το 2021.
-Χαριτολογώντας κάποιοι αναφέρουν πως ο Ιβάν Σαββίδης «τρελάθηκε». Και αυτό το λένε γιατί πρόκειται να χτυπήσει (με τον ΟΛΘ ντε), όπως μεταφέρουν και άλλες πηγές, ανταγωνιστικά και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και το λιμάνι της Καβάλας. Το θέμα της Ηγουμενίτσας το καταλαβαίνουμε (ένεκα απουσίας επιβατηγού κίνησης στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και πιθανής επιδίωξης ανάπτυξης στο συγκεκριμένο κλάδο). Αδυνατούμε να καταλάβουμε όμως γιατί να θέλει να χαλάσει τη σχέση του με τους Αμερικανούς που θέλουν να πάρουν σώνει και καλά μαζί με την Αλεξανδρούπολη και τον προβλήτα στην Καβάλα. Χαρακτηριστικά αναφέρει εξαιρετικά ενημερωμένη πηγή, «είδανε και πάθανε στελέχη του να του φτιάξουν τις σχέσεις με την εν Ελλάδι διπλωματική αποστολή των ΗΠΑ και τώρα κινδυνεύει να τα τινάξει όλα στον αέρα». Εμείς όμως πιστεύουμε πως κάτι άλλο συμβαίνει και γι’ αυτό το αναζητούμε και σύντομα θα σας έχουμε νέα...
-Κανονικά για τις 11 Δεκεμβρίου προχωράει ο διαγωνισμός για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού μετά και την οριστικοποίηση του κειμένου της σύμβασης παραχώρησης που απεστάλη, όπως ήταν προγραμματισμένο, χθες στους επενδυτές. Στο τελικό αυτό κείμενο πάντως οι αλλαγές που είχαν εμφανιστεί (αιφνιδιαστικά) την προηγούμενη εβδομάδα εξαλείφθηκαν…
-Αργά, σιωπηρά αλλά και με αποφασιστικότητα προχωράει το επενδυτικό του σχέδιο όμιλος ΕΛΠΕΝ για την κατασκευή νέας μονάδας παραγωγής φαρμάκων στην Ανατολική Αττική αλλά και την ανάπτυξη κέντρου έρευνας και καινοτομίας στα Σπάτα. Αθροιστικά το project έχει προϋπολογισμό πάνω από 50 εκατομμύρια και το business plan του διδύμου Τρύφων – Πενταφράγκα μαρτυρά ένα καλά μελετημένο και φιλόδοξο σχέδιο.
-H Alumil προσπάθησε και επέτυχε να εξασφαλίσει - μία ακόμη- παράταση του standstill agreement με τις τράπεζες επικαλούμενη τούτη τη φορά την πανδημία . Όμως κάποιοι τραπεζίτες που έχουν ταλαιπωρηθεί με τόσα χρόνια ενασχόληση με τα χρέη του συμπαθέστατου, αγωνιστή και ικανότατου επιχειρηματία, τραβάνε τα μαλλιά τους. Η εταιρεία καταγράφει οριακή μόνον πτώση του τζίρου της στο εξάμηνο συγκριτικά με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Ωστόσο η διοίκηση Μυλωνά τους καθησύχασε προβάλλοντας την αύξηση του τζίρου σε χώρες του εξωτερικού (παλιά και αληθινή ιστορία εξωστρέφειας που έχει ενοχλήσει πάντως κάποιους που τον βλέπουν με το ένα πόδι εκτός Ελλάδας σε επίπεδο Incorporation) όπως η μακρινή ...Αυστραλία. Πάντως, παρά τις επιφυλάξεις των τραπεζών η παράταση του standstill agreement που έληγε σήμερα 12 Νοεμβρίου δόθηκε. Αμ' τί; Να ξαναρχίζουν από την αρχή;