- Όπως σας τα είπε η στήλη είναι οι εξελίξεις για την πώληση της Forthnet. Εκεί που το Athena - Odyssey ήταν με την οικονομική στήριξη του ολλανδικού fund Reggeborgh Invest το απόλυτο φαβορί, οι δύο συνέταιροι τσακώθηκαν.
- Η αιτία του καυγά είναι ότι ο Stan Miller, ο νοτιοαφρικανός επιχειρηματίας ο οποίος μαζί με τον Γ. Παλυβό αποτελούν το σχήμα Athena –Odyssey, ήθελε να διατηρήσει στον έλεγχο του το 51% της Forthnet. Οι Ολλανδοί που βάζουν 60 εκατ. ζεστά στο deal -δικαίως κατά τη στήλη- ήθελαν αυτοί να έχουν τον έλεγχο του 51%.
- Η Reggeborgh Invest που πρόσφατα διέθεσε 40 εκατ. για να αποκτήσει το 9,38% της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, υπαναχώρησε αποσύροντας την οικονομική υποστήριξη στο Athena –Odyssey. Κι ως γνωστόν, no money no honey.
- Γίνονται προσπάθειες συμβιβασμού Athena –Odyssey και Reggeborgh Invest, οι οποίες μακάρι να τελεσφορήσουν καθώς υπάρχουν εκατοντάδες εργαζόμενοι, οι τράπεζες δεν έχουν πάρει προβλέψεις για τα δάνεια της Forthnet και η αγορά χρειάζεται ανταγωνισμό. Προς το παρόν όμως…
- Τον κανόνα της σιωπής και της απόλυτης εχεμύθειας έχουν επιβάλει οι πωλητές για την IBG, σχετικά με τις μη δεσμευτικές προσφορές. Θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να αποκτηθούν ασφαλείς πληροφορίες.
- Από εξαιρετικά έγκυρη πηγή η στήλη πληροφορήθηκε πως στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς είναι σε πλήρη απόγνωση και σύγχυση για την υπόθεση της Folli Follie.
- Όσον αφορά την υπόθεση της ΑΤΛΑΣ ΑΧΕΠΕΥ, είχε άνοιγμα στην εκκαθάριση το οποίο κάλυψε η Τράπεζα Πειραιώς που ενεργούσε ως εκκαθαριστής. Ακολούθησε έρευνα της Επιτροπής και ανακλήθηκε μέχρι νεωτέρας η άδεια λειτουργίας.
- Από τον σχεδιασμό που ήδη κάνει ο όμιλος Μυτιληναίου για το 2019, προκύπτει ότι η επόμενη χρονιά θα είναι πολύ καλή είπε ο Ευάγγελος Μυτιληναίος μιλώντας στους μετόχους, κατά τη χθεσινή Γενική Συνέλευση. Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος κατά πάγια τακτική κάνει πολύ νωρίς hedging τις θέσεις του για την επόμενη χρονιά. Οι τιμές του αλουμινίου και της αλουμίνας είναι στα ύψη…
- Όλα τα μέσα ενημέρωσης φροντίζει πια το Μέγαρο Μαξίμου. Ακόμη και την Ναυτεμπορική, όπου προωθεί για να αναλάβει την εταιρεία τον Ελληνοαμερικανό επιχειρηματία κ. Πάνο Ξενοκώστα, της ΟΝΕΧ που απέκτησε τα ναυπηγεία Σύρου.