Με στόχο τη μείωση του κόστους, μέσω της κοινής χρήσης και της “σπονδυλοποίησης” των βασικών στοιχείων των ηλεκτρικών οχημάτων και του συστήματος e-POWER, η Nissan παρουσιάζει τη νέα της προσέγγιση για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων
Η Nissan αποκάλυψε τη νέα της προσέγγιση για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων, την οποία αποκαλεί “X-in-1”. Σύμφωνα με την προσέγγιση, τα βασικά εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης EV και e-POWER θα μοιραστούν και θα διαμορφωθούν, με αποτέλεσμα τη μείωση κατά 30% στο κόστος ανάπτυξης και κατασκευής έως το 2026, σε σύγκριση με το 2019.
Μέσω της προσέγγισης X-in-1, η Nissan στοχεύει να αυξήσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα των οχημάτων της EV και e-POWER. Η Nissan έχει αναπτύξει ένα πρωτότυπο συστήματος μετάδοσης κίνησης 3-σε-1, το οποίο διαμορφώνει τον κινητήρα, τον μετατροπέα και τον μειωτήρα, το οποίο έχει προγραμματιστεί για χρήση σε EV. Ένα πρωτότυπο 5-σε-1, το οποίο διαμορφώνει επιπλέον τη γεννήτρια και τον ενισχυτή, σχεδιάζεται για χρήση σε οχήματα e-POWER.
Η προσέγγιση X-in-1, η οποία καλύπτει το 3-σε-1, το 5-σε-1, καθώς και άλλες πιθανές παραλλαγές, έχει αναπτυχθεί για να επιτρέψει την παραγωγή βασικών εξαρτημάτων EV και e-POWER στην ίδια γραμμή.
Το 2010, η Nissan έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κυκλοφόρησε μαζικά στην αγορά ένα EV, το Nissan LEAF. Προκειμένου να βελτιώνει συνεχώς τις τεχνολογίες της στην ηλεκτροκίνηση, η Nissan ακούει προσεκτικά τους πελάτες της με EV, σε όλο τον κόσμο. Το 2016, η Nissan κυκλοφόρησε το μοναδικό ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία EV, η οποία παρέχει την ίδια οδηγική απόλαυση με ένα EV, χωρίς την ανάγκη φόρτισης στην πρίζα.
Η προσέγγιση X-in-1 για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων παρέχει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:
Μοιράζεται και διαμορφώνει τα βασικά εξαρτήματα, βελτιώνει την απόδοση της παραγωγής και μειώνει το κόστος του συστήματος μετάδοσης κίνησης κατά περίπου 30%. Στο e-POWER, στοχεύει να καταστεί το κόστος των οχημάτων ισοδύναμο με τα οχήματα ICE, έως το 2026 περίπου.
- Η μείωση μεγέθους και βάρους της μονάδας βελτιώνει την απόδοση του οχήματος και ελαχιστοποιεί τον θόρυβο και τους κραδασμούς
- Ο κινητήρας χρησιμοποιεί 1% λιγότερα βαριά στοιχεία σπάνιων γαιών
- Η κοινή χρήση βασικών εξαρτημάτων και η τεχνολογία ελέγχου παρέχει μια ελκυστική οδηγική εμπειρία, μοναδική για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της Nissan.
Ο Toshihiro Hirai, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής ανάπτυξης μηχανικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης και EV, λέει: “ Αξιοποιούμε στο έπακρο την δεκαετή και πλέον εμπειρία και τεχνογνωσία μας, από την ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτροκίνητων τεχνολογιών.
Μέσω των καινοτομιών μας στην ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων, θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας και να προσφέρουμε συναρπαστικά οχήματα, EV και e-POWER, όσο το δυνατόν ευρύτερα."
Σύμφωνα με το μακροπρόθεσμο όραμά της, Nissan Ambition 2030, η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει τη γκάμα της με 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 19 EVs, έως το οικονομικό έτος 2030. Η Nissan στοχεύει να φέρει τη μοναδική αξία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της σε ένα ευρύτερο φάσμα αγοραστών, παρουσιάζοντας τα καταλληλότερα ηλεκτροκίνητα μοντέλα για κάθε αγορά την πιο κατάλληλη στιγμή.