Σήμερα, η Opel αποκαλύπτει μία νέα ερμηνεία του εμβληματικού της ‘Blitz’, το οποίο θα φέρουν όλα τα μοντέλα παραγωγής από τις αρχές του 2024. Θα συνεχίσει να αποτελεί κεντρικό στοιχείο του Opel Compass, ενός από τα κύρια χαρακτηριστικά της συναρπαστικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας του κατασκευαστή από το Rüsselsheim. Ταυτόχρονα, παραμένει στο κέντρο του Opel Vizor, που αποτελεί το νέο ‘πρόσωπο’ της μάρκας. Το έμβλημα του Κεραυνού (“Blitz” στα Γερμανικά) συνδέεται στενά με τον ηλεκτρισμό και συμβολίζει με ιδανικό τρόπο τη στρατηγική της Opel προς την ηλεκτροκίνηση.
“Το ‘Blitz’ μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Συμβολίζει τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας και παράλληλα, επικοινωνεί τη στρατηγική μας στο να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2028. Ήδη αυτή τη στιγμή, η γκάμα μοντέλων μας περιλαμβάνει 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική,” δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl.
“Το ‘Blitz’ είναι το σύμβολο της Bold & Pure φιλοσοφίας μας. Το αιχμηρό, γεμάτο αυτοπεποίθηση νέο ‘Blitz’, τέμνει τον εξωτερικό δακτύλιο, δίνοντας στο έμβλημά μας μια εντυπωσιακή, μοντέρνα εμφάνιση. Δεσπόζει στο κέντρο του Opel Compass, το οποίο αποτελεί τη ραχοκοκαλιά των μπροστινών, πίσω και εσωτερικών σχεδιαστικών στοιχείων μας”, είπε ο Mark Adams, Vice President Design.
Ο Γερμανός κατασκευαστής θα λανσάρει σταδιακά το νέο έμβλημα σε όλα τα μοντέλα μέσα στα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από τις αρχές του 2024. Ωστόσο, ο CEO της Opel, Florian Huettl, ανακοίνωσε ότι το νέο λογότυπο θα προβληθεί ήδη από τη φετινή χρονιά. “H IAA Mobility είναι μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις αυτοκινήτου στον κόσμο και, επομένως, η ιδανική ευκαιρία για να λανσάρουμε σε ένα μεγάλο, διεθνές κοινό το νέο μας ‘Blitz’. Επιπλέον, έχουμε ετοιμάσει μια έκπληξη που θα ενθουσιάσει τους επισκέπτες μας στο Μόναχο”, δήλωσε.