Ας ξεκινήσουμε από τα απλά: παρόλο που είναι φανερό ότι έχουμε να κάνουμε με ένα SUV η Ferrari αρνείται να το χαρακτηρίσει έτσι και προτιμά το FUV, δηλαδή Ferrari Utility Vehicle, επειδή κατά την άποψη των Ιταλών η Purosangue «δεν μοιάζει με κανένα άλλο».
Και μπορεί να πει κανείς ότι οι Ιταλοί δεν έχουν εντελώς άδικο να θέλουν να διαφοροποιηθούν, αφού στην Purosangue ο κινητήρας, έχοντας πίσω του το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι τοποθετημένος λίγο πιο πίσω από το σύνηθες (κάτι που εξηγεί και το προφίλ του αυτοκινήτου, με τη μεγάλη «μούρη»), για να επιτυγχάνεται η κατανομή βάρους 49%-51% που οι μηχανικοί του Μαρανέλο θεωρούν ιδανική για ένα σπορ αυτοκίνητο.
Έχουμε λοιπόν ένα «καθαρόαιμο» (αυτό σημαίνει η λέξη Purosangue) που μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι το ισχυρότερο του είδους στην αγορά, καθώς με τους 725 ίππους του ατμοσφαιρικού V12 κινητήρα των 6,5 λίτρων εκθρονίζει από την κορυφή την Aston Martin DBX των 707 ίππων.
Ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά στις προδιαγραφές βλέπουμε ότι ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας (που βασίστηκε σε αυτόν που «φοράει» η 812 Competizione) αποδίδει 725 PS στις 7.750 rpm και 726 Nm ροπής στις 6.250 rpm, με αποτέλεσμα τα 0-100 km/h να πραγματοποιούνται σε μόλις 3,3’, ενώ για τα 0-200 km/h να χρειάζονται μόλις 10,6’’ (όσο χρειάζεται ένα μέσο, σχετικά σβέλτο αυτοκίνητο για τα 0-100 km/h!). Όσο για την τελική ταχύτητα, η Ferrari υπόσχεται ότι ξεπερνά τα 310 km/h.
Ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και κίνηση σε όλους τους τροχούς, ενώ για την υψηλού επιπέδου οδική συμπεριφορά που οφείλει η Purosangue να προσφέρει στον οδηγό της, φροντίζει το νέο ενεργό σύστημα ανάρτησης της Ferrari. Ενώ ειδικές σφυρήλατες ζάντες 22-23 ιντσών σχεδιάστηκαν για την Purosangue με βάση την ίδια φιλοσοφία με εκείνες της SF90 Stradale.
Το ολοκαίνουργιο πλαίσιο διαθέτει στάνταρ οροφή από ανθρακονήματα προκειμένου να περιοριστεί το βάρος αλλά και για να χαμηλώσει το κέντρο βάρους, ενώ το κάτω μέρος είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από κράμα αλουμινίου υψηλής αντοχής. Ξεκινώντας από λευκό χαρτί – και προκειμένου να διατηρήσουν το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν πιο compact - οι σχεδιαστές επέλεξαν οι πίσω πόρτες να ανοίγουν ανάποδα, αντικρυστά από τις μπροστινές (διάταξη που τηρουμένων των αναλογιών παραπέμπει στο Mazda RX-8 – το οποίο όμως δεν διέθετε μεσαία κολώνα όπως η Purosangue) θεωρώντας ότι έτσι θα διευκολύνεται επίσης η είσοδος και η έξοδος των επιβατών.
Στο εσωτερικό τώρα συναντάμε τέσσερα ξεχωριστά, άνετα, θερμαινόμενα ηλεκτρικά καθίσματα – κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία της Ferrari, ενώ το cockpit είναι εμπνευσμένο από την SF90 Stradale και υποστηρίζεται με έναν ιδιότυπο τρόπο από μια οθόνη 10,2" εμπρός συνοδηγό που παρέχει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για να τον βοηθήσει να συμμετάσχει και αυτός στην οδηγική εμπειρία.
Αν αναρωτιέστε, τώρα, τι ακριβώς επιχειρεί να προσφέρει με το νέο της – μη υβριδικό – μοντέλο η Ferrari στους λίγους που έχουν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν αυτό έχει να κάνει με την «η επιθυμία να παραμείνεις αγνός και αληθινός στην καρδιά» - και η Ferrari παραμένει αγνή και πιστή στις παραδοσιακές, «αγωνιστικές» αξίες της!
Από την άποψη της αγοράς πάντως η Ferrari Purosangue θα έχει να αντιμετωπίσει την Aston Martin DBX, την Bentley Bentayga (έστω και αν αυτή είναι λιγότερο σπορ και περισσότερο «λιμουζινάτη»), τη Lamborghini Urus, αλλά και τη Rolls-Royce Cullinan (επίσης λιγότερο σπορ), ενώ σε κάποιο μικρότερο βαθμό μπορεί κανείς να θεωρήσει αντίπαλο και την Porsche Cayenne.
Σημειώστε πάντως ότι η Ferrari δεν σκοπεύει να «γεμίσει» την αγορά με την Purosangue αφού η παραγωγή θα είναι της τάξης του 20% της συνολικής ετήσιας παραγωγής της εταιρίας.