Με επτά καθίσματα και τον αθόρυβο χαρακτήρα, την άνεση και την απόδοση ενός πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης, το νέο Ford S-MAX Hybrid διατίθεται τώρα για παραγγελία.
Με την έξυπνη ενσωμάτωση ενός αποδοτικού υβριδικού συστήματος κίνησης (βενζινο-ηλεκτρικό) στο κομψό και ευέλικτο αμάξωμα του S-MAX που δεν περιορίζει το χώρο, την ευελιξία και τη μοναδική σπορ εμπειρία οδήγησης, το νέο SMAX Hybrid μειώνει τις εκπομπές CO2 πάνω από 10% (WLTP) συγκριτικά με τον αντίστοιχο κινητήρα ντίζελ EcoBlue1.
Ένας συνδυασμός βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, μπαταρίας ιόντων λιθίου 1.1 kWh, ηλεκτροκινητήρα και της τελευταίας γενιάς του power-split κιβωτίου της Ford προσφέρει μία αβίαστη εμπειρία οδήγησης και ιδιοκτησίας που βοηθά στη μείωση των εκπομπών CO2 και αναβαθμίζει το επίπεδο άνεσης. Η ηλεκτρική ισχύς αξιοποιείται έξυπνα είτε για τη μείωση της κατανάλωσης του βενζινοκινητήρα είτε για αθόρυβη, αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση σε μικρές διαδρομές, ανάλογα με το εκάστοτε οδηγικό σενάριο.
Η μπαταρία επαναφορτίζεται αυτόματα από τον βενζινοκινητήρα και με τη χρήση της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης, όταν το όχημα φρενάρει ή κινείται χωρίς γκάζι. Καθώς δεν απαιτείται σύνδεση σε κάποια εξωτερική πηγή ενέργειας, το S-MAX Hybrid είναι σχεδιασμένο για να εντάσσεται άριστα σε έναν οικογενειακό τρόπο ζωής – πάντα έτοιμο για μία εμπειρία ηλεκτροκίνησης ακόμα και χωρίς συγκεκριμένο προγραμματισμό.
Το κομψό S-MAX Hybrid εξακολουθεί να συνδυάζει το σπορ εξωτερικό στυλ με την πρακτικότητα και την ευελιξία ενός οχήματος για την απρόσκοπτη και άνετη μεταφορά έως και επτά επιβατών. Ανάλογα με τη διάταξη των καθισμάτων και σε συνδυασμό με το χώρο αποσκευών, το νέο S-MAX Hybrid μπορεί να προσφέρει χωρητικότητα έως 2.200 λίτρα πίσω από την πρώτη σειρά καθισμάτων2, ενώ έχει την ικανότητα να ρυμουλκεί από 1.560 kg έως 1.750 kg, ανάλογα με την έκδοση, για την υποστήριξη δραστηριοτήτων ελεύθερου χρόνου3.
«Το S-MAX είναι το πρώτο SAV και τώρα γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό για μία νέα γενιά πελατών, καθώς διατίθεται με δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, για πρώτη φορά» δήλωσε ο Roelant de Waard, general manager, Passenger Vehicles, Ford Ευρώπης. «Προσφέροντας μία σπορ εμπειρία οδήγησης τύπου επιβατικού αυτοκινήτου, αλλά και καθίσματα που αναδιπλώνονται με το πάτημα ενός μπουτόν, οι καινοτομίες που εναρμονίζονται άριστα με την οικογενειακή ζωή ήταν ανέκαθεν ένα από τα ατού του S-MAX. Ως εκ τούτου, το αθόρυβο, νέο υβριδικό σύστημα κίνησης ήταν μία εύλογη προσθήκη στη γκάμα.»
Η Ford προσφέρει επίσης για πρώτη φορά μία πλήρως υβριδική έκδοση του επταθέσιου Galaxy. Το νέο Galaxy Hybrid χρησιμοποιεί το ίδιο προηγμένο βενζινο-ηλεκτρικό σύνολο με του SMAX Hybrid για ανταγωνιστική κατανάλωση σε σχέση με ένα ντίζελ μοντέλο και πιο αθόρυβη οδήγηση.
Ηλεκτρική ισχύς χωρίς καλώδια
Το νέο S-MAX Hybrid μπορεί να συνεχίσει να προσφέρει όλους τους χώρους και την ευελιξία των μοντέλων S-MAX σε πενταθέσιες και 7θέσιες εκδόσεις, ενσωματώνοντας τη μπαταρία ιόντων λιθίου με τις 60 κυψέλες σε μία αδιάβροχη δομή κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών στο πίσω μέρος που απορροφά τις δυνάμεις, οι οποίες αναπτύσσονται σε περίπτωση σύγκρουσης.
Η μπαταρία με χωρητικότητα 1.1 kWh χρησιμοποιεί υγρόψυκτο κύκλωμα ψύξης που επιτρέπει τη συμπαγή διάταξη των κυψελών για καλύτερη αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου. Ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης με δύο απολήξεις «περιβάλλει» τη μπαταρία ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί χαμηλότερα για λόγους πρακτικότητας. Με αυτή τη διάταξη, το S-MAX Hybrid μπορεί να φιλοξενεί φορτία ύψους σχεδόν 1 m και πλάτους άνω του 1 m ανάμεσα στους θόλους των πίσω τροχών. Ακόμα και με τα όλα τα καθίσματα σε όρθια θέση, το νέο S-MAX Hybrid μπορεί να μεταφέρει αποσκευές με όγκο 285 λίτρων2.
Η ηλεκτρική ισχύς προσφέρει την πιο αθόρυβη οδηγική εμπειρία που μπορεί να συναντήσει κανείς σήμερα σε ένα S-MAX. Η τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης ανακτά το 90% της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα για τη φόρτιση της μπαταρίας. Η ενέργεια τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα που μπορεί να κινήσει τους εμπρός τροχούς από μόνος του για αθόρυβη εκκίνηση από στάση. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί επίσης να προσφέρει αμιγή ηλεκτροκίνηση για σύντομες διαδρομές, για μία αθόρυβη και χωρίς ρύπους οδήγηση, κυρίως σε περιβάλλον πόλης. Το υγρόψυκτο σύστημα ψύξης της μπαταρίας καταργεί την ανάγκη για ανεμιστήρα, συμβάλλοντας περαιτέρω στη μείωση του θορύβου μέσα στην καμπίνα.
Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζεται με τον βενζινοκινητήρα για να πετυχαίνει κατανάλωση από 6,4 l/100 km και εκπομπές CO2 από 146-147 g/km WLTP, 4 καθιστώντας το S-MAX Hybrid μια ανταγωνιστική εναλλακτική πρόταση έναντι των κινητήρων ντίζελ EcoBlue της Ford.
Η συνολική απόδοση των 190 ίππων της υβριδικής μονάδας εξασφαλίζει επιτάχυνση 0100 km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα. Η ομαλή και γραμμική επιτάχυνση ολοκληρώνει τον εκ φύσεως σπορ χαρακτήρα του S-MAX και υποστηρίζεται από μια επανασχεδιασμένη μονάδα ελέγχου της μίζας-γεννήτριας, η οποία αλλάζει ομαλά μεταξύ ηλεκτροκίνησης, υβριδικής λειτουργίας και βενζινοκίνησης.
Το power-split κιβώτιο που εξέλιξε η Ford για το υβριδικό μοντέλο περιλαμβάνει επίσης μία λειτουργία προσομοίωσης αλλαγών σχέσεων που ενισχύει τη σπορ οδηγική εμπειρία. Το σύστημα προσαρμόζει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα στην ταχύτητα του αυτοκινήτου, για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.
Η επιλογή των σχέσεων ελέγχεται από ένα μοντέρνο και εργονομικό, περιστροφικό επιλογέα που περιλαμβάνει ένα πρόσθετο πρόγραμμα μεγιστοποίησης του φρένου του κινητήρα κατά τη ρυμούλκηση ή σε απότομες κατηφόρες, για πιο άνετη οδήγηση και μέγιστη ανάκτηση ενέργειας. Το προηγμένο σύστημα κίνησης προσφέρει επίσης ικανότητα ρυμούλκησης έως 1.750 kg για την 5θέσια έκδοση του S-MAX Hybrid και 1.560 kg για την 7θέσια3.
Τεχνολογία που μειώνει το άγχος της οδήγησης
Το νέο S-MAX Hybrid διαθέτει διαισθητικές λειτουργίες που βοηθούν τους οδηγούς να παρακολουθούν και να βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμου και ενέργειας χρησιμοποιώντας τις σχετικές διεπαφές μέσω της ψηφιακής οθόνης οργάνων των 10 ιντσών. Το Brake Coach ενθαρρύνει το σταδιακό φρενάρισμα για την «επιστροφή» ακόμα περισσότερης ενέργειας στη μπαταρία, ενώ το EV Coach βοηθά τους οδηγούς να καταλαβαίνουν πότε χρησιμοποιούν ηλεκτρική ή υβριδική ισχύ.
Οι κάτοχοι του νέου S-MAX Hybrid μπορούν να απολαμβάνουν συνδεσιμότητα εν κινήσει μέσω του στάνταρ μόντεμ FordPass Connect που παρέχει WiFi σε έως 10 συσκευές5 και επιτρέπει στους οδηγούς να προγραμματίζουν ταχύτερα και με λιγότερο άγχος τα ταξίδια τους μέσω ενημερώσεων Live Traffic για το σύστημα πλοήγησης6.
Επιπλέον, το FordPass Connect ενεργοποιεί απομακρυσμένες λειτουργίες όπως Door Lock Unlock (Κλείδωμα/Ξεκλείδωμα Θυρών), Vehicle Status (Κατάσταση Οχήματος) και Vehicle Locator (Εντοπιστής Οχήματος) μέσω του FordPass mobile app,7 καθώς και τις προηγμένες πληροφορίες του συστήματος Local Hazard Information. Η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί να ενημερώνει τους οδηγούς για επικείμενους κινδύνους στο δρόμο, ακόμα και αν το συμβάν δεν είναι ορατό εξ αιτίας μιας στροφής ή της παρουσίας άλλων οχημάτων8.
Τα ταξίδια με το S-Max είναι ξεκούραστα χάρη στα άνετα καθίσματα. Η έκδοση Vignale Hybrid διαθέτει θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού με ρύθμιση προς 10 κατευθύνσεις και λειτουργία μασάζ. Και τα τρία καθίσματα της δεύτερης σειράς του S-Max φέρουν σημεία Isofix για την ασφαλή τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων. Την ίδια στιγμή, τα Easy Fold Seats στη δεύτερη και τρίτη σειρά διευκολύνουν τη μεγιστοποίηση του χώρου φόρτωσης με ανεξάρτητη, πλήρη αναδίπλωση από τα μπουτόν ελέγχου που βρίσκονται στο χώρο αποσκευών. Η προαιρετική τεχνολογία hands-free για την πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση στο χώρο αποσκευών όταν κρατάτε σακούλες με ψώνια, συσκευασίες και παιδικά καρότσια.
Το Galaxy Hybrid προσφέρει κορυφαίας ποιότητας εμπειρία ταξιδιού
Το νέο Ford Galaxy Hybrid διατίθεται με το ίδιο βενζινο-ηλεκτρικό υβριδικό κινητήριο σύνολο απόδοσης 190 ίππων όπως το S-MAX Hybrid.
Προσφέροντας μία ανώτερη εμπειρία ταξιδιού κορυφαίας κλάσης για επτά επιβάτες (στάνταρ), το νέο Galaxy Hybrid διατίθεται στις εκδόσεις Trend, Titanium και V-Line με κατανάλωση καυσίμου 6,4-6,5 l/100 km, εκπομπές CO2 από 148-149 g/km WLTP και επιτάχυνση 0100 km/h σε 10,0 δεύτερα3.
Όπως το S-MAX Hybrid, το ευρύχωρο Galaxy Hybrid συνεχίζει να προσφέρει όλη την πρακτικότητα της οικογένειας Galaxy, όπως πάνω από 1 μέτρο χώρο για τους επιβάτες της πρώτης και δεύτερης σειράς, 2.339 λίτρα χώρου φόρτωσης πίσω από την πρώτη σειρά καθισμάτων και χωρητικότητα 300 λίτρων με όλα τα καθίσματα σε όρθια θέση2.
«Τα νέα μας S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid είναι μόλις δύο από τα 17 ηλεκτροκίνητα μοντέλα που η Ford θα λανσάρει στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς» εξήγησε ο de Waard. «Προσφέρουμε μία σειρά εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων, από ήπια υβριδικά μέχρι πλήρως ηλεκτρικά, που σημαίνει ότι κάθε πελάτης μπορεί να βρει το μοντέλο που του ταιριάζει»
Το S-MAX Hybrid και το Galaxy Hybrid διατίθενται στην ελληνική αγορά με 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect και ευέλικτη χρηματοδότηση μέσα από τη Ford Finance που σας δίνει τη δυνατότητα να τα αποκτήσετε εύκολα με ένα εξαιρετικά χαμηλό και σταθερό ονομαστικό επιτόκιο 0,99%9 και δυνατότητα ευέλικτης αποπληρωμής που φτάνει μέχρι και τους 60 μήνες.
Διαμορφώστε τα δικά σας S-MAX και Galaxy Hybrid εδώ
Παραπομπές
1 S-MAX Hybrid με ισχύ συστήματος 190 PS, εκπομπές CO2 από 146-147 g/km WLTP συνολικά συγκριτικά με το S-MAX 2.0L EcoBlue diesel 190 PS FWD αυτόματο, με εκπομπές CO2 από 165-168 g/km WLTP συνολικά.
2 Η χωρητικότητα και η ικανότητα μεταφοράς φορτίου περιορίζεται από το βάρος και την κατανομή του.
3 Η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης διαφέρει ανάλογα με το φορτίο, τη διάταξη του οχήματος, τα αξεσουάρ και τον αριθμό επιβατών. Τα όρια ρυμούλκησης που αναγράφονται αντιπροσωπεύουν τη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης του οχήματος στο μικτό βάρος (Gross Vehicle Mass) για εκκίνησης σε κλίση 12% στο επίπεδο της θάλασσας. Οι επιδόσεις και η κατανάλωση όλων των μοντέλων θα επηρεαστούν όταν χρησιμοποιούνται για ρυμούλκηση.
4 S-MAX Hybrid, εκπομπές CO2 από 146-147 g/km και κατανάλωση καυσίμου από 6,4 l/100 km WLTP (128-129 g/km, 5,6 l/100 km NEDC) με ελαστικά στάνταρ προδιαγραφών.
Galaxy Hybrid CO2 εκπομπές CO2 από 148-149 g/km και κατανάλωση καυσίμου από 6,4-6,5 l/100 km WLTP (134-135 g/km, 5.8-5.9 l/100 km NEDC) με ελαστικά στάνταρ προδιαγραφών.
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών.
5 Απαιτεί ενεργοποίηση λειτουργίας.
6 Η λειτουργία Live Traffic απαιτεί ανεξάρτητη συνδρομή επί πληρωμή μετά την αρχική δωρεάν δοκιμαστική περίοδο.
7 Εφαρμογή FordPass συμβατή με Apple και Android smartphones, διαθέσιμη από τα Apple App Store και Google Play σε 40 αγορές στην Ευρώπη.
8 Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού είναι συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστούν την προσοχή ή την κρίση του οδηγού, ο οποίος παραμένει πλήρως υπεύθυνος για τον έλεγχο του οχήματος.
9 Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο πλέον εισφοράς 0,6% του Ν.128/1975