Οι πωλήσεις του Dacia Sandero αυξήθηκαν κατά 24% μέσα σε ένα χρόνο, φτάνοντας τις 138.978 μονάδες. Το Sandero έχει εδραιωθεί ως το best seller στην κατηγορία των ευρωπαϊκών λιανικών πωλήσεων από το 2017.
Οι πωλήσεις του Dacia Duster αυξήθηκαν κατά 13%, σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2022, φθάνοντας τις 111.891 μονάδες, ενώ το μοντέλο διατήρησε τη θέση του στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων της κατηγορίας των SUV στην ευρωπαϊκή αγορά.
Τα 50.569 αυτοκίνητα που πούλησε το Dacia Jogger το πρώτο εξάμηνο του 2023, ανέβασαν το συνολικό αριθμό σε 100.000, από την μέρα που παρουσιάστηκε.
Οι πωλήσεις του ηλεκτρικού Spring, που διατίθεται, πλέον, και στην ελληνική αγορά, σημείωσαν μέσα σε ένα χρόνο, αύξηση της τάξεως του 38%, φτάνοντας τις 27.438 μονάδες. Το Spring διατήρησε τη θέση του ανάμεσα στα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη, σε πωλήσεις λιανικής.
Εντυπωσιακές επιδόσεις στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές
Οι πωλήσεις της Dacia αυξήθηκαν κατά 29,5% στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών, η οποία συνολικά σημείωσε άνοδο της τάξεως του 17,5%. Το μερίδιο της Dacia έφτασε το 4,5%, νούμερο που αντιπροσωπεύει μία αύξηση 0,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 1ο εξάμηνο του 2022.
Στις πωλήσεις λιανικής η Dacia ισχυροποίησε τη θέση της, μεταξύ των 3 πρώτων της Ευρώπης: αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι η μάρκα σκαρφάλωσε για πρώτη φορά στην 2η θέση, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 8,4%.
Στη Γαλλία, που αποτελεί και τη μεγαλύτερη αγορά της Dacia, το 1ο εξάμηνο του 2023, η μάρκα πούλησε 81.415 οχήματα (PC+LCV), ή αλλιώς 25% περισσότερα από ό,τι το πρώτο εξάμηνο του 2022, ενώ τερμάτισε 3η στις γαλλικές πωλήσεις συνολικά.
Η Dacia είναι, πλέον, η μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις λιανικής, με μερίδιο 16,3%, (ή αλλιώς, 1 στους 6 πελάτες λιανικής επιλέγει Dacia). Τα τέσσερα βασικά μοντέλα της μάρκας κατατάσσονται μεταξύ των 10 κορυφαίων: Sandero #1, Duster #4, Spring #6 και Jogger #10.
Στην Ιταλία, οι πωλήσεις της Dacia ανήλθαν στις 47.798 μονάδες (PC+LCV) τους πρώτους 6 μήνες του 2023, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 26%. Το μερίδιο της στην αγορά των επιβατικών αυξήθηκε κατά 0,1% και έφτασε το 5,6%. Το 9,7% στο κανάλι των λιανικών πωλήσεων της ιταλικής αγοράς, φέρνει, για πρώτη φορά, τη Dacia στην 1η θέση. Το Sandero είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε πελάτες λιανικής στην Ιταλία.
Στη Γερμανία, οι συνολικές πωλήσεις PC+LCV έφθασαν τις 34.862 μονάδες, που ισοδυναμεί με αύξηση κατά 41% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2022. Το μερίδιο της Dacia στην κατηγορία των επιβατικών αυξήθηκε κατά 0,5 μονάδες, φτάνοντας το 2,5%. Η Dacia κατέγραψε μερίδιο 5,7% στις λιανικές πωλήσεις, καταλαμβάνοντας την 3η θέση, για πρώτη φορά, στη Γερμανία. Η μάρκα έχει 3 μοντέλα μεταξύ των 10 κορυφαίων στην αγορά της χώρας: το Sandero είναι #3, το Duster #4 και το Jogger #10.
Οι πωλήσεις PC+LCV παρουσίασαν επίσης σημαντική αύξηση και στην Ισπανία το πρώτο εξάμηνο του 2023: κατά 40% που μεταφράζεται σε 24.816 μονάδες. Το μερίδιο της Dacia στις πωλήσεις επιβατικών αυξήθηκε κατά 0,6% φτάνοντας το 4,9%. Το Sandero έγινε το best-seller αυτοκίνητο στην ισπανική αγορά.
Η Dacia προχωρά μπροστά με οδηγό την επιτυχημένη στρατηγική της
Και το 1ο εξάμηνο του 2023, η Dacia συνέχισε να υλοποιεί τη στρατηγική της, αλλά και να χτίζει τη δυναμική των πωλήσεών της με άξονα τα 4 βασικά της μοντέλα. Αυτά διαθέτουν, πλέον, τις νέες εκδόσεις Extreme, που σημειώνουν ήδη επιτυχία, με τις παραγγελίες λίγων μηνών να ξεπερνούν τις 45.000 μονάδες.
Αυτό επιβεβαιώνει το γεγονός ότι οι πελάτες έχουν ανταποκριθεί ιδιαίτερα θετικά στο νέο positioning της μάρκας.
Η Dacia πρόσφατα ανακοίνωσε τα σχέδιά της να λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid, με αγωνιστικά μοντέλα που θα χρησιμοποιούν συνθετικό καύσιμο. Επιστέγασμα της συγκεκριμένης προσπάθειας θα είναι το Ράλι Ντακάρ του 2025.
Η Dacia γίνεται, επίσης, κορυφαίος συνεργάτης του UTMB® World Series, αλλά και συνεργάτης του Dacia UTMB® Mont-Blanc.
«Το success story της Dacia συνεχίζεται, με τις συνολικές πωλήσεις να αυξάνονται κατά 24%. Αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της που η Dacia κατακτά τη 2η θέση στην ευρωπαϊκή αγορά των λιανικών πωλήσεων. Αυτό δείχνει ότι η στρατηγική μας ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών.
Αυτή η επίδοση οφείλεται, επίσης, στο γεγονός ότι η μάρκα μας αλλάζει ασταμάτητα, όπως αυτό αποτυπώνεται και τις υπαίθριες δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχει».
Xavier Martinet, SVP, Dacia Marketing, Sales & Operations