Ενδεχομένως η πιο σημαντική είδηση που συνοδεύει την αναγγελία των επίσημων αποκαλυπτηρίων του YangWang U9 να μην είναι ο εντυπωσιακός χρόνος για τη γνωστή επιτάχυνση των 0-100 km/h αλλά το γεγονός ότι το εν λόγω supercar που δημιούργησε η θυγατρική YangWang της BYD πηγαίνει και με «τα τρία» αν χρειαστεί…
Προφανώς, η πρώτη, διευκρινιστική είδηση που αφορά την εμπλοκή της BYD σε αυτή την υπόθεση είναι το γεγονός ότι η μεγάλη αυτή κινεζική εταιρία έχει πλέον στο δυναμικό της μία νέα θυγατρική, την premium μάρκα YangWang. Και είναι η YangWang η εταιρία που πρωτοεμφανίστηκε πριν από τρεις περίπου μήνες, τον Ιανουάριο, με ένα πανίσχυρο SUV, το U8, και το ηλεκτρικό supercar περί ου ο λόγος, το YangWang U9.
Διαθέτοντας τέσσερις ηλεκτροκινητήρες το κινεζικό υπεραυτοκίνητο U9 είναι χτισμένο πάνω στη νέα πλατφόρμα e4 της BYD και προικισμένο με το σύστημα ελέγχου αμαξώματος οχήματος DiSus που οι Κινέζοι δεν έχουν πρόβλημα να το χαρακτηρίσουν ως το «πιο προηγμένο στην παγκόσμια βιομηχανία».
Το νέο σύστημα DiSus είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από high-tech αισθητήρες που συνδυάζονται με προηγμένη «βαθιά νοημοσύνη» που όχι μόνο έχει αυξημένη αντίληψη, αλλά συνδυάζει και μια «συστηματική» προσέγγιση στην κατακόρυφη κίνηση του οχήματος – μια φράση που συνήθως δεν συνδέουμε με αυτοκίνητα.
Το DiSus τώρα χωρίζεται σε διάφορα υποσυστήματα (DiSus-C, DiSus-A, DiSus-P) που τοποθετούνται σε διαφορετικά μοντέλα της εταιρίας και αναλαμβάνουν να ρυθμίζουν τη σκληρότητα της αερανάρτησης, την απόσταση από το έδαφος, τις κλίσεις του αμαξώματος κλπ.
Και ενώ η YangWang δεν έχει αποκαλύψει αναλυτικές πληροφορίες ή τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, φρόντισε σε πρώτη φάση να μας εντυπωσιάσει ανακοινώνοντας τα 0-100 km/h σε 2,0 δευτερόλεπτα. Τώρα, η κινεζική εταιρία αποκαλύπτει κάποιες νέες δυνατότητές του, που οπωσδήποτε εντυπωσιάζουν – με κάποια από αυτά να παραπέμπουν σε ιδιαίτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και κάποια άλλα να έχουν αμφισβητούμενη χρησιμότητα...
Στην πρώτη κατηγορία ανήκει προφανώς η δυνατότητα κίνησης με τρεις μόνο τροχούς – χάρη στο νέο «θυγατρικό» του DiSus σύστημα DiSus-X με το οποίο εφοδιάζεται το YangWang U9 - στοιχείο που η YangWang φρόντισε να κοινοποιήσει δημοσιεύοντας σχετικό video. Σίγουρα χρήσιμο χαρακτηριστικό που λειτουργεί και ως επιπλέον μέσο ασφαλείας αφού το U9 μπορεί να συνεχίσει να κινείται κανονικά, ακόμα κι αν κάτι συμβεί με έναν από τους τροχούς του – οπότε αντιλαμβανόμαστε πως ακόμα και ένα «κλατάρισμα» ή ακόμα και η ολοκληρωτική καταστροφή μιας ζάντας (έστω και αν το τελευταίο δεν είναι εύκολο να συμβεί) δεν θα προβλημάτιζε τον οδηγό του κινεζικού supercar.
Δείτε στο twitter το σχετικό βίντεο
Στη δεύτερη κατηγορία ανήκει η λειτουργία που επιτρέπει στο YangWang U9 να χορεύει και να αναπηδά (!) - και πάλι χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα χειρισμού DiSus-X. Μάλιστα, σε δεύτερο video που έδωσε στη δημοσιότητα η BYD το μοντέλο της εμφανίζεται να κάνει ακριβώς αυτό.
Δείτε στο twitter το σχετικό βίντεο με τις αναπηδήσεις
Την επόμενη εβδομάδα είναι η επίσημη παρουσίαση του U9,στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης και η εταιρεία έχει ξεκινήσει ήδη να διαφημίζει το νέο «σύστημα ελέγχου αμαξώματος» DiSus-X που διαθέτει το U9 και που όπως είπαμε επιτρέπει στο νέο μοντέλο να ταξιδεύει στις τρείς τροχούς για μικρές αποστάσεις, θυμίζοντας τον «βάτραχο» της Citroen.
Η τιμή εκκίνησης ορίστηκε στα 150.000 δολάρια ΗΠΑ (περίπου 137.000 ευρώ)