Ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της, το Hilux, παρουσίασε λοιπόν σε έκδοση μηδενικών ρύπων η Toyota κάνοντας ένα ακόμα βήμα προς την ηλεκτροκίνηση και ειδικότερα προς τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV - Battery Electric Vehicles). Ο λόγος για το πρωτότυπο Hilux Revo BEV το οποίο αναμένεται να γίνει η βάση πάνω στην οποία θα «πατήσει» η νέα γενιά του εμβληματικού μοντέλου προκειμένου να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της ενεργειακής μετάβασης.
Τεχνικές πληροφορίες οι Ιάπωνες για το ηλεκτρικό τους pick up δεν έδωσαν, μπορούμε όμως να υποθέσουμε ότι αυτό θα δανείζεται στοιχεία από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του SUV BZ4X.
To πρωτότυπο της Ταϊλάνδης είναι μονοκάμπινο με την χωρίς ανοίγματα μάσκα να προδίδει το ηλεκτρικό ποιόν του. Μαζί με το Hilux Revo BEV αποκαλύφθηκε ακόμα ένα πρωτότυπο pick-up, το IMV 0 Concept, που δείχνει να έχει βασιστεί πάνω στη σχεδιαστική φιλοσοφία του Compact Cruiser EV Concept.
«Οι δύο προτάσεις αντιπροσωπεύουν δύο διαφορετικά φάσματα της αυτοκινητοβιομηχανίας, απευθύνονται σε διαφορετικούς πελάτες και καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες. Το ένα έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει την κινητικότητά για όλους και το άλλο για να υποστηρίξει την ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα για ένα καλύτερο περιβάλλον», δήλωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Toyota.
Και ενώ ο Toyoda δήλωσε πως το IMV 0 Concept έχει μπει στην τελική ευθεία προς το μοντέλο παραγωγής, η επίσημη αποκάλυψη του οποίου αναμένεται εντός του 2023, δεν υπήρξε κάποια ανακοίνωση σχετικά με το χρονική στιγμή που το ηλεκτρικό Hilux θα οδηγηθεί στη γραμμή παραγωγής.
Σημειώστε ότι πριν από μερικές ημέρες η Toyota είχε αποκαλύψει το Toyota Hilux με κυψέλες υδρογόνου, το οποίο αποτελεί ένα project για το οποίο οι Ιάπωνες έλαβαν οικονομική στήριξη από τη βρετανική κυβέρνηση. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο που θα κατασκευαστεί στο Derbyshire του Ην. Βασιλείου, καθώς η βρετανική κυβέρνηση αναζητεί λύσεις κινητικότητας μηδενικών ρύπων για να ενισχύσει τις απομονωμένες περιοχές της χώρας.
Η έκδοση του δημοφιλούς pick-up με τις κυψέλες καυσίμου, το οποίο στην κανονική του έκδοση φέρει έναν τουρμποντίζελ 2,4 λίτρων, θα βασίζεται στο δεύτερης γενιάς σύστημα κυψελών υδρογόνου της Toyota, όπως ακριβώς και το νέο, δεύτερης γενιάς, Toyota Mirai.