Τους προχθεσινούς διαδηλωτές που έμοιαζαν σαν να έχουν βγει από το βιβλίο του Τζ.Ρ.Ρ. Τόλκιν «Ο άρχοντας των δακτυλιδιών», τους έχουμε ξαναδεί. Μόνο που στην προχθεσινή συγκέντρωση, δεν συναντήθηκαν οι φανταστικοί ήρωες του Τόλκιν, από τη Μόρντορ και τη Γκόντορ. Συναντήθηκαν γραφικοί, αλλά πραγματικοί άνθρωποι που συνθέτουν ένα ετερόκλητο συνονθύλευμα.
Τους έχουμε ξαναδεί το 2000, στην μάχη του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χριστόδουλου κατά των ταυτοτήτων. Τότε που η εκκλησία είχε υψώσει μάλιστα συμβολικά το αντίγραφο του λαβάρου της Επανάστασης του 1821, στη «λαοσύναξη» της Αθήνας και που είχε μεταφέρει από την Αγία Λαύρα ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος.
Τους έχουμε ξαναδεί, στις συγκεντρώσεις των αγανακτισμένων στην Πλατεία Συντάγματος, όταν είχαν αρχίσει τα πρώτα φαινόμενα όσμωσης ανάμεσα στην εθνικιστική ακροδεξιά και τις δυνάμεις που συντάχθηκαν γύρω από το ΣΥΡΙΖΑ. Οσμωτικά φαινόμενα που οδήγησαν στην κυβερνητική σύμπραξη ανάμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και τους Ανεξάρτητους Έλληνες.
Τους έχουμε ξαναδεί στις εκδηλώσεις της συγκυβέρνησης Τσίπρα – Καμμένου στην επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, το 2015 μπροστά από το κοινοβούλιο, όπου οι ακροδεξιοί εθνικιστές και οι αριστεροί «αγωνιστές», έσερναν κοινούς χορούς.
Τους έχουμε δει να «συμπορεύονται» γενικότερα με την οπισθοδρομική διάθεση που υιοθετεί η Αριστερά, με τον διάχυτο αντιδυτισμό και δήθεν αντισυστημισμό που προβάλει ο ΣΥΡΙΖΑ και με το σύνθημα της αντίστασης και αντίδρασης, απέναντι σε κάθε τι, που θα πάει την κοινωνία μπροστά. Με τη διαφορά, ότι αυτοί εδώ κουβαλάνε θρησκευτικά εικονίσματα, με την ίδια ευλάβεια που οι πιστοί του ΣΥΡΙΖΑ κουβαλάνε το σκουριασμένα σφυροδρέπανα και τις ξεθωριασμένες σημαίες με τον ήλιο του ΠΑΣΟΚ.
Αποτελούν μέρος του βάλτου μέσα στον οποίο η ηγετική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ ψαρεύει, αναζητώντας οπαδούς, πρόσκαιρους συνοδοιπόρους ή χρήσιμους ηλίθιους. Δεν είναι τυχαίο ότι πάνω σε αυτούς τους ανθρώπους που συμβολίζουν την αντικοινωνική συμπεριφορά, την παραληρηματική σκέψη, την άρνηση στην επιστήμη, στηρίχθηκε εν μέρει η στρατηγική της αντίστασης του ΣΥΡΙΖΑ απέναντι στην άσκηση της υγειονομικής πολιτικής της κυβέρνησης, σχετικά με την πανδημία.
Χρησιμοποιήθηκαν αυτοί οι νοσταλγοί του Μεσαίωνα από τον κούφιο αντισυστημισμό της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ, κατά των μασκών, της τηλεργασίας, και των εμβολίων. Χρησιμοποιήθηκαν αυτοί οι ακραίοι υποστηρικτές του σκοταδισμού, για να συμβάλλον στο κίνημα αντίστασης, κατά της «χούντας» που δεν τέλειωσε το ‘73.
Και χρησιμοποιούνται κατά κόρον για τη αναπαραγωγή όλων των χυδαίων και υβριστικών tweets και hashtags. Μόνο που χτες το ψάρεμα του ΣΥΡΙΖΑ στον βούρκο, έβγαλε ένα μπούμεραγκ. Και έτσι είδαμε και ακούσαμε το χυδαίο και υβριστικό σύνθημα και hashtag κατά του πρωθυπουργού, να γράφεται και να τραγουδιέται κατά του προσώπου του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Έτσι το σύνθημα που δημιουργήθηκε από το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ στην Εύβοια και που αναπαράχθηκε χιλιάδες φορές, από τους λογαριασμούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κτύπησε σκληρά σαν μπούμεραγκ, πάνω στη βάρκα από την οποία ψαρεύει ο Σύριζα μέσα στο βάλτο, για μπάχαλο, για αντίδραση και αναστάτωση.
Δεν ψαρεύει ανάμεσα σε φοβισμένους ή ανασφαλείς ανθρώπους ο ΣΥΡΙΖΑ. Δεν ψαρεύει ανάμεσα σε πολίτες που έχουν διαφορετικές απόψεις ή είναι απληροφόρητοι. Δεν ενδιαφέρεται για το διάλογο και την εξεύρεση λύσης, πάνω στο ζήτημα των ανεμβολίαστων συμπολιτών μας. Ψαρεύει ανάμεσα σε νοσταλγούς της χούντας, σε θρησκόληπτους, σε φανατικούς και σε ψεκασμένους, για να δημιουργήσει μπάχαλο.
Είναι πιθανό η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ να προσδοκά στη δημιουργία ενός νέου κόμματος στο χώρο της Δεξιάς. Δεν θα πρέπει να λησμονούμε ότι το ΛΑΟΣ, ξεπήδησε μέσα από τις αντιδράσεις της Εκκλησίας απέναντι στις ταυτότητες και ότι οι ΑΝΕΛ δημιουργήθηκαν μέσα από το κίνημα της αντιμνημονιακής αγανάκτησης.