Του Θόδωρου Σκυλακάκη*
Πόσες φορές έχετε περπατήσει στους δρόμους της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης με το μωρό σας ή το εγγονάκι σας, για να βρεθείτε πίσω από παμπάλαιο ταξί που αφήνει ντουμάνι το μαύρο καυσαέριο; Το έχετε πάθει αυτό την ώρα που προσπαθείτε να πάτε στη δουλειά σας ή σε ένα ραντεβού με τα πόδια στο κέντρο ή την ώρα που τρέχετε στο δρόμο (αν σας αρέσει ο αθλητισμός στην πόλη); Ο ΣΥΡΙΖΑ με το νομοσχέδιο του κ. Σπίρτζη σας κάνει χριστουγεννιάτικο δώρο σε σας και τα παιδιά σας τη βρώμα και τις αναθυμιάσεις αυτές για τρία ακόμα χρόνια.
Τι κι αν η ρύπανση από μεταφορές έχει με βάση τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας δολοφονικές επιπτώσεις στην ανθρώπινη υγεία, ιδίως των παιδιών και των ηλικιωμένων, προκαλώντας δεκάδες χιλιάδες πρόωρους θανάτους από καρδιοπάθειες και καρκίνο στον πληθυσμό των μεγάλων πόλεων στην Ευρώπη. Τι κι αν τα ταξί -και ιδίως αυτά με μηχανές ντίζελ- συνεισφέρουν δραματικά στην επιβάρυνση της ατμόσφαιρας αφού πλήθος εξ αυτών είναι παλαιά οχήματα παλαιάς τεχνολογίας, επιβαρυμένα με πολύ μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων, που κινούνται με μικρές ταχύτητες και κάνουν πολλές μικρές στάσεις, εκτοξεύοντας δεκάδες χιλιάδες τόνους δολοφονικών ρύπων (Αιωρούμενα Σωματίδια, οξείδια του αζώτου και υδρογονάνθρακες). Όλα αυτά για τον ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν καμία σημασία.
Αυτό που μετράει είναι το ρουσφέτι! Και ποιοι θα επωφεληθούν από το ρουσφέτι; Μα προπαντός οι μαντράδες, που νοικιάζουν σε προλετάριους οδηγούς ταξί πανάρχαια και αποσβεσμένα προ πολλού.
«Οι μαντράδες ναν καλά κι ας ψοφήσουν χίλια αρνιά», είναι το νέο σύνθημα του ΣΥΡΙΖΑ «των κινημάτων και της οικολογίας»!
Για τις μανάδες, τους ηλικιωμένους και τα μωρά σκασίλα τους!
Μανάδες – μαντράδες σημειώσατε 2!
Για όσους τέλος αρέσκονται στα μερακλήδικα προσέξτε και τη λεπτομέρεια στη διάταξη του νομοσχεδίου
«5. Αναστέλλεται η ισχύς των περιπτώσεων α' και β' της παραγράφου 5 του άρθρου 89 του ν.4070/2012 (Α'82)[1] για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών με αναδρομική ισχύ δύο (2) ετών.»
Τι νόημα έχει η αναδρομική ισχύς;
*Ο κ. Θόδωρος Σκυλακάκης είναι πρόεδρος της Δράσης
[1] Παράγραφος 5 του άρθρου 89 του ν.4070/2012:
«5.α. Όσα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ΤΑΞΙ έχουν έδρα τις ενιαίες διοικητικές μονάδες των υποπεριπτώσεων αα' και ββ' της περιπτώσεως β' της παραγράφου 2 του άρθρου 83, αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση δεκαπέντε (15) ετών, αν έχουν κυβισμό μηχανής μέχρι 1.950 κυβικά εκατοστά και με τη συμπλήρωση δεκαοκτώ (18) ετών, αν έχουν κυβισμό μηχανής 1.950 κυβικά εκατοστά και άνω.
β. Όσα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ΤΑΞΙ έχουν έδρα εκτός των ενιαίων διοικητικών μονάδων της ανωτέρω περιπτώσεως α' της παρούσας παραγράφου, αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση είκοσι (20) ετών. Τα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ΤΑΞΙ που έχουν έδρα διοικητικές μονάδες με πληθυσμό λιγότερο από 3.000 κατοίκους, αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση είκοσι τεσσάρων (24) ετών.»