Και χαράτσι, μετά τις… ευχές στους 70χρονους!

Και χαράτσι, μετά τις… ευχές στους 70χρονους!

Μετά τον πρωθυπουργό, που βασίζει το ασφαλιστικό στο θάνατο όσων είναι πάνω από 70 ετών, έρχεται ο υπουργός του κ Σπίρτζης να προσθέσει ταφόπλακα στα οικονομικά όσων είναι πάνω από 74 ετών με μια καθαρά εισπρακτική διάταξη στον ΚΟΚ, που τους υποχρεώνει να ξαναδίνουν εξετάσεις για δίπλωμα ανά 3ετία, επιπλέον των ιατρικών εξετάσεων! Πρόκειται για καθαρό χαράτσι με γελοία αιτιολογία.

Η νέα διάταξη υποχρεώνει τους άνω των 74 (!) ετών οδηγούς να ξαναδίνουν εξετάσεις στην πορεία και το παρκάρισμα κάθε τρία χρόνια. Για να βλέπει αν… θυμούνται πώς να οδηγούν! Ένας 74χρονος οδηγεί περίπου 55 χρόνια. Σε 55 χρόνια παρκάρεις με τον αυτόματο πιλότο και πορεύεσαι με απείρως μεγαλύτερη πείρα και προσοχή από έναν 25χρονο. Υπό την προϋπόθεση ότι βλέπεις καλά και δεν έχεις σοβαρές αρρώστιες. Τα αντανακλαστικά εμπίπτουν στην εξέταση και των παθολόγων και των οφθαλμίατρων!

Τα μάτια και τις αρρώστιες, λοιπόν, τα πιστοποιούν οι γιατροί. Από τους οποίους περνάνε κάθε τρία χρόνια υποχρεωτικά μετά τα 70 όσοι έχουν ερασιτεχνικά διπλώματα. Όσοι έχουν επαγγελματικά περνάνε από την ημέρα έκδοσης του διπλώματος κάθε τρία χρόνια από γιατρούς.

Τι τις θέλει τις εξετάσεις κάθε τρία χρόνια, λοιπόν, ο υπουργός για τους 74χρονους; (γιατί όχι από τους 70χρονους ας πούμε;!!). Η απάντηση είναι απλή. Βρήκε νέο χαράτσι για να γεμίζει τα ταμεία του φαληρημένου ελληνικού κράτους. Το οποίο δεν παράγει τίποτε με τους τεμπέληδες που το διαχειρίζονται και ζουν από τη φορολογία των πολιτών.

Και βρήκε νέο χαράτσι γιατί οι εξετάσεις δεν θα είναι τζάμπα. Θα πληρώνονται. Και δεν θα πληρώνονται απλώς. Αλλά, θα ξαναζωντανέψουν και όλο το βρώμικο σύστημα λαδώματος του υπουργείου και των εξεταστών. Νέες δουλειές με φούντες και με φρέσκα πελατάκια, πιο ευάλωτα. Πιο ευάλωτα, γιατί ο 74χρονος που οδηγεί αισθάνεται ότι δεν έχει την πολυτέλεια του χρόνου να περιμένει να ξαναδώσει εξετάσεις. Τσίμπα ένα 200ρικάκι μαύρο, το λιγότερο, επιπλέον των νόμιμων.

Ο υπουργός καμώνεται ότι τον έπιασε ο πόνος για την οδική ασφάλεια, την ώρα που τα στοιχεία από τα δυστυχήματα στους δρόμους δείχνουν ότι οι υπαίτιοι στη συντριπτική τους πλειονότητα είναι οδηγοί ηλικίας από 19 έως 35 ετών. Με δεύτερη ηλικιακή κατηγορία όσους είναι 35- 60 ετών.

Και καμώνεται ψεύτικα ότι τον έπιασε ο πόνος για την οδική ασφάλεια, γιατί όσοι οδηγοί με ερασιτεχνικό δίπλωμα συμπληρώνουν το 70ο έτος υπόκεινται υποχρεωτικά σε ανά 3ετία ιατρικές εξετάσεις από παθολόγους και οφθαλμίατρους. Επομένως, αν δεν υπάρχουν ιατρικοί λόγοι που να εμποδίζουν το οδήγημα, δεν υπάρχει κανένας άλλος! Το οδήγημα, όπως το ποδήλατο, το μπιλιάρδο και το πήδημα δεν ξεχνιόνται. Το λέει ο λαός και το λέει και η πράξη.

Πιο σοβαρό από όλα: Αν τον έπιασε τον υπουργό ο πόνος για την ασφάλεια στους δρόμους, αυτό που πρέπει να κάνει, και μάλιστα επειγόντως, είναι να ειδοποιήσει τις υπουργίνες της Τάξης να αρχίσουν να τροχονομούν τους δρόμους, όπου δεν υπάρχει τροχονόμος παρά μόνο για να περνάει ανενόχλητος ο πρωθυπουργός και κανένας Αμερικανός επίσημος.

Και με αυτή την απουσία τροχονόμησης, χιλιάδες ζώα περνάνε με κόκκινο, σχεδόν παραδοσιακά πιά, τα στοπ υπάρχουν μόνο για φιγούρα στους δρόμους, τα όρια ταχύτητας στις πόλεις είναι για πλάκα και, το πιο σοβαρό: Χιλιάδες επαγγελματίες οδηγοί κυκλοφορούν καθημερινά με φορτηγά και νταλίκες καρμανιόλες, των οποίων τα λάστιχα είναι ληγμένα εδώ και χρόνια. Χωρίς αν τους ελέγχει κανείς! Να μη μιλήσουμε για τα ληγμένα διπλώματα.

Όλα αυτά, με έναν ΚΟΚ, που υπάρχει μόνο για να εισπράττει κανένα μπλόκο περιπολικού τα προς το ζειν της αστυνομίας, που δεν έχει κονδύλια να φτιάξει ούτε τα ερείπιά της! ΚΟΚ της πλάκας, για να λέμε ότι υπάρχει. Της πλάκας όπως όλη η χώρα.

Η πράξη λέει λοιπόν, ότι έχουμε μπλέξει με στυγνούς φορομπήχτες. Που δεν διστάζουν να ληστέψουν ακόμα και τους παππούδες τους. Εδώ βιάζονται να τους πεθάνουν για να τους βγει το ασφαλιστικό. Στα διπλώματα θα κολλούσαν;

Γ. Παπαδόπουλος- Τετράδης