Χοντρό ρουσφέτι στα ταξί απαγορεύει τα εξυπηρετικά «taxibeat»!

Χοντρό ρουσφέτι στα ταξί απαγορεύει τα εξυπηρετικά «taxibeat»!

Είχες βρει την υγειά σου με το taxibeat και τις άλλες εφαρμογές που σε έκαναν άνθρωπο και όχι κλωτσοσκούφι του κάθε ταξιτζή που σε έπαιρνε ή σε αγνοούσε ανάλογα με τα γούστα του; Έβρισκες ταξί στο άψε σβήσε; Τέρμα αυτά. Θα ξεροσταλιάζεις πάλι στο πεζοδρόμιο, με το χέρι σηκωμένο να παρακαλάς. Η κυβέρνηση κάνει δώρο στους ιδιοκτήτες ταξί την κατάργηση των ηλεκτρονικών εφαρμογών και την επιστροφή στη δεκαετία του 2000! Για να σου τη λιβανίζουν μέχρι τις εκλογές.

Το ρουσφέτι είναι παραδοσιακό εδώ και δεκαετίες. Οι κυβερνήσεις δίνουν πάντα κάτι απλόχερο στους ταξιτζήδες με την υπόσχεση του προέδρου τους ότι θα τη στηρίξουν. Με το κλασικό φιλοκυβερνητικό μπλα μπλα στην κούρσα. Ήρθε η ώρα να τα βρει κι αυτή σε συμφωνία του υπουργού Σπίρτζη με τον πρόεδρο Λυμπερόπουλο.

Με τη συμφωνία, που γίνεται νομοσχέδιο, όλες οι εταιρίες με τις οποίες έβρισκες ταξί αμέσως όπου κι αν ήσουν, όποια ώρα της μέρας, ουσιαστικά καταργούνται! Ταυτόχρονα καταργείται και η διαδικασία αξιολόγησης των ταξιτζήδων που έκαναν οι πολίτες μέσα από αυτές τις πλατφόρμες. Τώρα γυρνάμε πίσω.

Θα βρωμάει το ταξί; Θα το υποστείς. Θα βρωμάει ο οδηγός; Θα το υποστείς. Δεν θα ξέρει τους δρόμους και τις διαδρομές; Θα το καταπιείς. Θα είναι αγενής; Θα τον φας στη μάπα. Θα έχει λογοδιάρροια; Θα την ακούσεις. Άμα γουστάρεις. Άμα δε γουστάρεις, τη βόλτα σου. Εδώ κουμάντο κάνει η συναλλαγή. Κυβέρνησης- συντεχνιών.

Φυσικά, η οπισθοδρόμηση δε στρέφεται μόνο εναντίον των χιλιάδων επιβατών, αλλά και εναντίον όλων των ευσυνείδητων και πολιτισμένων οδηγών και ιδιοκτητών ταξί που έχουν ξεφύγει από το παλιό μοντέλο του κλάδου τους και παρέχουν υπηρεσίες πολύ υψηλού επιπέδου. Μαζί με τις σοβαρές εταιρίες ραδιοταξί. Ποιος επωφελείται τώρα; Οι ιδιοκτήτες με όλους τους οδηγούς, ανεξαρτήτως γνώσεων, κανόνων συμπεριφοράς, πειραγμένων ταξίμετρων, άδειας επαγγέλματος και διπλωμάτων.

Το νομορουσφέτι στους ιδιοκτήτες ταξί αποκαλύπτει τους στόχους του με την υποχρέωση που βάζει στις σημερινές ηλεκτρονικές πλατφόρμες να μετατραπούν σε εταιρίες με ταξί και με υποχρέωση να συνάψουν συμβάσεις τριετούς διάρκειας με τους αυτοκινητιστές (λέγε με ιδιοκτήτες- νονούς του χώρου). Από τύχη δεν απαιτεί μονιμότητα δια βίου στις συμβάσεις.

Ταυτόχρονα, η τροπολογία απαγορεύει και την ηλεκτρονική ή τηλεφωνική διαμεσολάβηση για μεταφορά επιβατών με ΙΧ αυτοκίνητα, είτε με οδηγό είτε χωρίς.

Η Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (!) ενεργοποιείται για να βρίσκει και να κυνηγάει τους παραβάτες (!!), ενώ τα πρόστιμα θα ξεκινάνε από 50.000 ευρώ. Το πρόστιμο για θαλάσσια ρύπανση από πλοία ξεκινάει από 60.000 ευρώ!! Και δεν έχει καταλογιστεί ακόμα στο «Αγία Ζώνη»!

Οι πελάτες των ταξί μπορεί να μην το ξέρουν, αλλά η ελάχιστη κούρσα έχει οριστεί επίσημα στα 3,45 ευρώ. Από την προηγούμενη κυβέρνηση. Για όποιον δεν βλέπει με τα ματάκια του την κουτοπόνηρη κομπίνα σε βάρος των πολιτών και το ρουσφέτι υπέρ των αυτοκινητιστών, ρωτάω: Έχει πάρει ποτέ κανείς ή θα ζητήσει ρέστα από τα 3,50 ευρώ που πληρώνει; Κι ας μη ρωτήσει κανείς αν θα πλουτίσουν οι ταξιτζήδες από το 0,5 σε κάθε κούρσα ή αν θα φτωχύνουμε εμείς. Σημασία έχει η τριτοκοσμική νοοτροπία. Η οποία κυριαρχεί και διαιωνίζεται.

Γ. Παπαδόπουλος- Τετράδης