Dior και ΝΑΤΟ, το ίδιο συνδικάτο

Ο ανοιξιάτικος επαναστατικός οίστρος των κομμάτων της αριστεράς, που «όλα τα σφάζoυν και όλα τα μαχαιρώνουν», ανακάλυψε ένα νέο πεδίον δόξης λαμπρόν. Και αυτό δεν είναι άλλο από την απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, που έκανε ομόφωνα δεκτό το αίτημα του οίκου Christian Dior να αναβιώσει τη θρυλική φωτογράφηση του 1951 στην Ακρόπολη.

Τι αποφάσισε το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ); Το ΚΑΣ έδωσε το «πράσινο φως» για τη φωτογράφηση με το σκεπτικό, ότι μέσω των εικόνων που θα ταξιδέψουν σε όλο τον κόσμο, θα φανεί η αναστηλωτική πρόοδος που έχει γίνει στο μνημείο τα χρόνια που μεσολάβησαν από τη δεκαετία του ’50.

Επέτρεψε την κινηματογράφηση του μνημείου, που θα γίνει χωρίς την παρουσία μοντέλων για να μην δοθεί το μήνυμα ότι η Ακρόπολη μπορεί να γίνει μια πασαρέλα επίδειξης μόδας.

Παράλληλα το ΚΑΣ ενέκρινε τη χρήση των μνημείων της Αρχαίας Αγοράς, του Ηρωδείου, του ναού του Ποσειδώνος στο Σούνιο και του ναού του Διός στην αρχαία Νεμέα, θέτοντας αυστηρούς όρους και προδιαγραφές για τους χώρους των φωτογραφήσεων και των βιντεοσκοπήσεων.

Τέλος, το Κεντρικό Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημείων αποφάσισε την παραχώρηση του Καλλιμάρμαρου για την επίδειξη της κολεξιόν Croisière 2022 του οίκου μόδας Dior, που θα παρουσιαστεί στις 17 Ιουνίου. Σε οποιαδήποτε κανονική χώρα, με κανονική αντιπολίτευση, το θέμα θα είχε απασχολήσει μόνο τα εξειδικευμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης στο χώρο της μόδας και του τουρισμού.   

Η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ απέναντι σε αυτήν την απόφαση, αποτελεί μια αναμενόμενη συνέχεια του «αγώνα», μετά το «τσιμέντωμα» της Ακρόπολης, το «σκάνδαλο» Λιγνάδη και την επανακατάληψη του «Ελεύθερου Αυτοδιαχειριζόμενου Θεάτρου - Εμπρός». Και είναι φυσικό αυτό που γίνεται.

Διότι όσο ξεμένει από βέλη η αντιπολιτευτική φαρέτρα του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και όσο η πραγματικότητα ξεπερνάει τον διαρκή τοξικό αρνητισμό του ΣΥΡΙΖΑ, τόσο η ανακάλυψη νέων ευφάνταστων αντιπολιτευτικών αιχμών θα λαμβάνει εμβληματικές διαστάσεις στον χώρο της γελοιότητας.   

Θυμήθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ ότι η φωτογράφιση του οίκου Dior το μακρινό 1951, είχε γίνει σε μια άλλη εποχή «με άλλη αισθητική, με άλλο πολιτικό κλίμα, αυτό της μετεμφυλιακής Ελλάδας και απόλυτης εξάρτησης από τις ΗΠΑ και γενικώς τις μεγάλες δυνάμεις που θα προστάτευαν τη χώρα από τον κομμουνιστικό κίνδυνο».

«Σε μια χώρα που έβγαινε από τις στάχτες του Εμφυλίου με ανασυγκρότηση τύπου σχεδίου Μάρσαλ και που το πολιτικό της προσωπικό μπορούσε να προχωρήσει στον οποιονδήποτε μιμητισμό, πιθηκισμό ή καφρίλα προκειμένου να πουλήσει την εικόνα της δήθεν προόδου της χώρας και του ανήκομεν εις την Δύσιν». 

Μετά τις καταγγελτικές αναφορές στο παρελθόν, ο ΣΥΡΙΖΑ φτάνει στο σήμερα για να καταγγείλει τόσο την χρήση  μεγάλων φορτηγών (!!!) στον βράχο της Ακρόπολης για την μεταφορά του φωτογραφικού και κινηματογραφικού εξοπλισμού, όσο την χρήση του αναβατορίου (!!!) της  υπηρεσίας συντήρησης μνημείων Ακροπόλεως. 

Πιθανότατα ο ΣΥΡΙΖΑ να επιδιώκει να πάρει κάτι από τη λάμψη των επαναστατικών παράσημων του ΚΚΕ, που καταλάμβανε τον Βράχο της Ακρόπολης, το 2003 εναντίον του υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ, Πάουελ με κεντρικό πανό “Killer Go Home”, το 2010 με το γνωστό πανό «Λαοί της Ευρώπης ξεσηκωθείτε», το 2012 με κεντρικό πανό «Κάτω η δικτατορία μονοπωλίων - Ευρωπαϊκής Ένωσης», το 2015 με κεντρικό πανό «ΕΕ και ΝΑΤΟ κάνουν τη Μεσόγειο, θάλασσα νεκρών», το 2019 με συνθήματα «κατά του αλυτρωτισμού και του εθνικισμού και υπέρ της φιλίας και κοινής πάλης των λαών» και με εκδηλώσεις υπέρ του πρώην Προέδρου της Βραζιλίας Λουίς Ινάσιο Λούλα ντα Σίλβα, με ένα πανό στο οποίο αναγραφόταν «Lula Livre».

Αλλά και πρόσφατα ο βραχίονας των αγωνιστικών κινητοποιήσεων του ΣΥΡΙΖΑ, Ρουβίκωνας είχε σηκώσει μπροστά στον Παρθενώνα πανό, με θέμα το κάλεσμα σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις σχετικές με την απεργία πείνας του Κουφοντίνα.

Στο χθεσινό άρθρο του Γιώργου Μυλωνά στο liberalmarkets, με τίτλο: Όταν ο οίκος Dior και η Nelly's έκαναν φωτογράφιση στην Ακρόπολη (η αξία των φωτογραφιών σήμερα), παρουσιάζεται και μια άλλη ενδιαφέρουσα πλευρά της φωτογράφισης του οίκου Dior το 1951 και της φωτογράφισης της πρώτης χορεύτριας της Opera Comique Mona Paeva, να χορεύει γυμνή στην Ακρόπολη, από τη διάσημη φωτογράφο Nelly (Έλλη Σουγιουλτζόγλου).

Όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα για τη επαναστατική υπερδιέγερση του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν θα μας εκπλήξει αν δούμε στον Βράχο της Ακρόπολης πανό με σύνθημα «DIOR και ΝΑΤΟ, το ίδιο συνδικάτο». Αν και κάπου, ίσως με ένα μικρό αστεράκι, θα πρέπει να διαφοροποιείται η περίοδος της προεδρίας Τραμπ, του οποίου η προσέγγισή στα πράγματα και ο τρόπος που αντιμετώπιζε την πολιτική μπορεί να έμοιαζε διαβολικός αλλά ήταν για καλό, όπως είχε επισημάνει ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας.